/ БТА
В социалната мрежа бе показан първия продукт от новия бранд за храни на херцогинята на Съсекс, съобщи Би Би Си.

В опит да бъде запазена мистерията около новото бизнес начинание на Меган Маркъл първите бройки от ягодовия конфитюр с марка American Riviera Orchard са разпространени сред приятели на съпругата на британския принц Хари и сред инфлуенсъри.

Модната дизайнерка Трейси Робинс публикува в Инстаграм снимка на конфитюра. Той е с номер "17 от 50", което загатва за броя от разпространените първи мостри от продукта.

Появата на новия бранд бе обявена в социалните мрежи миналия месец и стана ясно, че ще предлага хранителни продукти.

Новото начинание в бизнеса е в унисон с бъдещите проекти на херцозите на Съсекс с компанията Нетфликс. Меган ще пусне шоу, което ще "почита радостта от готвенето и градинарството, забавлението и приятелството". Принц Хари пък ще участва в друг проект на Нетфликс за света на спорта поло.

Принц Хари и Меган ще продуцират две нови предавания

Делфина Блакиер, съпруга на Начо Фигерас, който е приятел на принц Хари и споделя страстта му към полото, също публикува в социална мрежа снимка на новия продукт на Меган Маркъл с етикет "10 от 50".

Засега не е известно на каква цена ще се предлагат продуктите от бранда на херцогинята на Съсекс. Британското кралско семейство има отношение към конфитюрите и сладката. Посетителите в магазините за сувенири в кралските дворци могат да си купят ягодово сладко Buckingham Palace Strawberry Preserve за 3,95 британски лири, както и мармалад Windsor Castle Fine Cut Seville Orange Marmalade на същата цена.

Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня

 
Антоанета Маркова/БТА