Бизнесът, който създава усмивки, е този, който поставя клиентите и техните нужди на първо място, съчетавайки качество и отлично обслужване. В интервюто с г-н Триантопулос ще имаме възможност да се запознаем със съдбата и професионалния път на един успешен бизнес лидер. Той ще ни разкаже за своето образование и опит в различни компании, както и за ценностите, които го водят в бизнеса и живота.
Г-н Триантопулос, като професионалист с голям опит, разкажете ни малко повече за Вашия път – от образованието до бизнеса?
Когато бях на 16 години отидох да уча във Великобритания – първо в колеж, после завърших „Икономика“ и „Политически науки“ в University of Essex, след което магистратура „Бизнес администрация“ в London Business School. Десет години по-късно моят баща почина и се върнах обратно в Гърция. Тогава започнах да работя за компании като KPMG, Andersen Consulting, Titan Cement и впоследствие за Natural Gas Company – местната разпределителна компания за природен газ в региона на Атина.
Кога и как започнахте работа в България?
Моето балканско пътешествие започна през 2009 г. Имах възможността да работя в повечето държави на полуострова, както и да живея в Черна Гора, Сърбия и Република Северна Македония. Дойдох за постоянно в България в края на 2018 г., когато заех и поста изпълнителен директор на EKO България.
Кои са основните принципи, които Ви водят в професионалния път?
Уважение, почтеност и страст.
Уважение, защото справедливото отношение към хората, зачитането на тяхното мнение и подкрепата на индивидуалните нужди създава положителна работна среда. А аз вярвам, че щастливите и доволни служители са продуктивни служители.
Почтеността отговаря на поведението ми като човек и моралните принципи, които спазвам. От малък бях научен, че винаги трябва да имам позиция: да бъда част от решението или част от проблема, но „среден път“ няма.
Страстта създава целите – и в работата, и в живота. Без цел хората се носят през живота без постижения. Половинчатите усилия дават половинчати резултати. А страстта е заразителна и се превръща в ключов фактор за успеха на всеки амбициозен лидер. И не на последно място – страстта прави работата и живота вдъхновяващи и пълноценни.
Кой е най-ценният съвет, който бихте дали на вашите колеги?
Прегърнете/приемете промяната. Тя е неизбежна, справете се с нея, като се настроите позитивно. Провокирайте се. Бъдете отворени към нови идеи. Тествайте ги. Осъзнайте, че промяната отваря нови възможности. А за да ги видим и да се възползваме от тях е необходим отворен ум. Приемането на промяната ни помага да се справяме с неуспехите и да ценим успехите.
Каква е основната цел на новата лоялна програма ЕKO Smile?
Целта на EKO Smile е клиентите ни да бъдат по-доволни и по-усмихнати. Инвестицията в новата мобилна версия ни дава възможност да бъдем по-близо до потребителите, да отговорим по-добре на нуждите им, както и да разширим клиентската си мрежа в хармония с модерния начин на живот.
Какви са основните предимства за регистрираните в ЕKO Smile?
EKO Smile замени картите EKONOMY, но важна подробност е, че запазихме досегашните отстъпки за горива, като към тях добавихме нови ексклузивни предимства. Сред тях са новите бонус точки, които се дават както на всеки литър гориво, така и върху всеки лев, похарчен за покупки от минимаркета на бензиностанциите. Допълнително, регистрираните ни клиенти се възползват от специални промоции, получават подаръци и отстъпки от водещи брандове, с които работим съвместно.
Бонус точките могат да се обменят и между приятели, регистрирани в приложението ЕKO Smile, където има и онлайн карта с навигация до всички наши обекти. Нещо специално, което организирахме за нашите клиенти, е промоционалната игра за три нови автомобила. Кампанията започна през септември и всеки наш регистриран клиент участва автоматично.
Първите двама победители вече получиха своите награди. А кога ще бъде връчен третият автомобил?
Поради големия интерес решихме да удължим срока на промоцията с още един месец. Единственото условие за желаещите да участват в последното теглене е да се регистрират в EKO Smile до 31 януари, включително. Това може да стане във всеки наш обект, на www.ekosmile.bg или чрез дигиталното приложение, където клиентите удвояват шанса си за награда при създаването на личен профил. Новите технологии са една от нашите най-важни инвестиции с цел подобряване на обслужването и по-качествена връзка с потребителите ни.
Споменавайки клиентите, как всъщност им гарантирате качество? Вие имате специално разработена програма „Гаранция“, как работи тя?
Това е нещо, с което се гордеем много. EKO България разполага с една от най-добрите системи в Европа за контрол на количеството и качеството на горивата. Ние работим заедно с едни от най-добрите професионалисти в бранша, за да гарантираме, че нашите системи и процедури за контрол са винаги точни и актуални. Допълнително чрез мобилна лаборатория и независими експерти извършваме проверки на различни обекти без предварително предупреждение. Тестваме горивата, колонките, помпите, като резултатите се потвърждават и от трета страна – независима сертифицирана лаборатория.
Друга Ваша дългогодишна инициатива е кампанията „Обади се, като стигнеш“. Какво искате да кажете чрез нея днес?
Последната инициатива от тази дългогодишна кампания е специална колекция от безплатни Viber стикери. Това е още една възможност да използваме новите технологии за по-добра връзка между поколенията. Чрез тези стикери напомняме на хората да карат внимателно, като не забравят за своите близки. Понякога едно кратко съобщение, един малък жест означава много. „Пристигнах“ = мисля за теб, грижа ме е за теб.
Започна новата 2024 година – какво ново предстои за EKO България?
Предстои да открием много нови бензиностанции, една от които със стратегическа позиция – в непосредствена близост до ГКПП Кулата-Промахон в партньорство с McDonald’s. Официалното откриване предстои много скоро.
Допълнително, ние обновяваме нашите обекти в цялата страна, така че клиентите на EKO да получат възможно най-доброто обслужване в най-добрата атмосфера. Бензиностанциите отдавна не са това, което бяха – днес те са социални пространства, където хората спират не само да заредят гориво, но да пият кафе, да си набавят стоки, да се видят с приятели или дори да работят.
ЕКО България активно работи по създаването на сигурни и уютни обекти, които са привлекателни за хората от всички възрасти и стават изключително популярни в социалните мрежи. Този ангажимент е част от широката мисия на компанията да направи клиентите си по-щастливи и усмихнати. В бъдеще, ЕКО България ще продължи да развива своята дейност, като поставя още по-голям акцент върху клиентската насоченост и тяхната удовлетвореност, като ги издига на първо място във всички аспекти на бизнеса си.
Г-н Триантопулос, като професионалист с голям опит, разкажете ни малко повече за Вашия път – от образованието до бизнеса?
Когато бях на 16 години отидох да уча във Великобритания – първо в колеж, после завърших „Икономика“ и „Политически науки“ в University of Essex, след което магистратура „Бизнес администрация“ в London Business School. Десет години по-късно моят баща почина и се върнах обратно в Гърция. Тогава започнах да работя за компании като KPMG, Andersen Consulting, Titan Cement и впоследствие за Natural Gas Company – местната разпределителна компания за природен газ в региона на Атина.
Кога и как започнахте работа в България?
Моето балканско пътешествие започна през 2009 г. Имах възможността да работя в повечето държави на полуострова, както и да живея в Черна Гора, Сърбия и Република Северна Македония. Дойдох за постоянно в България в края на 2018 г., когато заех и поста изпълнителен директор на EKO България.
Кои са основните принципи, които Ви водят в професионалния път?
Капитал
Уважение, защото справедливото отношение към хората, зачитането на тяхното мнение и подкрепата на индивидуалните нужди създава положителна работна среда. А аз вярвам, че щастливите и доволни служители са продуктивни служители.
Почтеността отговаря на поведението ми като човек и моралните принципи, които спазвам. От малък бях научен, че винаги трябва да имам позиция: да бъда част от решението или част от проблема, но „среден път“ няма.
Страстта създава целите – и в работата, и в живота. Без цел хората се носят през живота без постижения. Половинчатите усилия дават половинчати резултати. А страстта е заразителна и се превръща в ключов фактор за успеха на всеки амбициозен лидер. И не на последно място – страстта прави работата и живота вдъхновяващи и пълноценни.
Кой е най-ценният съвет, който бихте дали на вашите колеги?
Прегърнете/приемете промяната. Тя е неизбежна, справете се с нея, като се настроите позитивно. Провокирайте се. Бъдете отворени към нови идеи. Тествайте ги. Осъзнайте, че промяната отваря нови възможности. А за да ги видим и да се възползваме от тях е необходим отворен ум. Приемането на промяната ни помага да се справяме с неуспехите и да ценим успехите.
Каква е основната цел на новата лоялна програма ЕKO Smile?
Целта на EKO Smile е клиентите ни да бъдат по-доволни и по-усмихнати. Инвестицията в новата мобилна версия ни дава възможност да бъдем по-близо до потребителите, да отговорим по-добре на нуждите им, както и да разширим клиентската си мрежа в хармония с модерния начин на живот.
Какви са основните предимства за регистрираните в ЕKO Smile?
EKO Smile замени картите EKONOMY, но важна подробност е, че запазихме досегашните отстъпки за горива, като към тях добавихме нови ексклузивни предимства. Сред тях са новите бонус точки, които се дават както на всеки литър гориво, така и върху всеки лев, похарчен за покупки от минимаркета на бензиностанциите. Допълнително, регистрираните ни клиенти се възползват от специални промоции, получават подаръци и отстъпки от водещи брандове, с които работим съвместно.
Бонус точките могат да се обменят и между приятели, регистрирани в приложението ЕKO Smile, където има и онлайн карта с навигация до всички наши обекти. Нещо специално, което организирахме за нашите клиенти, е промоционалната игра за три нови автомобила. Кампанията започна през септември и всеки наш регистриран клиент участва автоматично.
Първите двама победители вече получиха своите награди. А кога ще бъде връчен третият автомобил?
Поради големия интерес решихме да удължим срока на промоцията с още един месец. Единственото условие за желаещите да участват в последното теглене е да се регистрират в EKO Smile до 31 януари, включително. Това може да стане във всеки наш обект, на www.ekosmile.bg или чрез дигиталното приложение, където клиентите удвояват шанса си за награда при създаването на личен профил. Новите технологии са една от нашите най-важни инвестиции с цел подобряване на обслужването и по-качествена връзка с потребителите ни.
EKO
Това е нещо, с което се гордеем много. EKO България разполага с една от най-добрите системи в Европа за контрол на количеството и качеството на горивата. Ние работим заедно с едни от най-добрите професионалисти в бранша, за да гарантираме, че нашите системи и процедури за контрол са винаги точни и актуални. Допълнително чрез мобилна лаборатория и независими експерти извършваме проверки на различни обекти без предварително предупреждение. Тестваме горивата, колонките, помпите, като резултатите се потвърждават и от трета страна – независима сертифицирана лаборатория.
Друга Ваша дългогодишна инициатива е кампанията „Обади се, като стигнеш“. Какво искате да кажете чрез нея днес?
Последната инициатива от тази дългогодишна кампания е специална колекция от безплатни Viber стикери. Това е още една възможност да използваме новите технологии за по-добра връзка между поколенията. Чрез тези стикери напомняме на хората да карат внимателно, като не забравят за своите близки. Понякога едно кратко съобщение, един малък жест означава много. „Пристигнах“ = мисля за теб, грижа ме е за теб.
Започна новата 2024 година – какво ново предстои за EKO България?
Предстои да открием много нови бензиностанции, една от които със стратегическа позиция – в непосредствена близост до ГКПП Кулата-Промахон в партньорство с McDonald’s. Официалното откриване предстои много скоро.
Допълнително, ние обновяваме нашите обекти в цялата страна, така че клиентите на EKO да получат възможно най-доброто обслужване в най-добрата атмосфера. Бензиностанциите отдавна не са това, което бяха – днес те са социални пространства, където хората спират не само да заредят гориво, но да пият кафе, да си набавят стоки, да се видят с приятели или дори да работят.
ЕКО България активно работи по създаването на сигурни и уютни обекти, които са привлекателни за хората от всички възрасти и стават изключително популярни в социалните мрежи. Този ангажимент е част от широката мисия на компанията да направи клиентите си по-щастливи и усмихнати. В бъдеще, ЕКО България ще продължи да развива своята дейност, като поставя още по-голям акцент върху клиентската насоченост и тяхната удовлетвореност, като ги издига на първо място във всички аспекти на бизнеса си.