Феноменът "сайтове за групово пазаруване " и на българска земя.
Чухте ли за невероятните отстъпки? Едва ли остана българско ухо, което да не е доловило слуха за наскоро нашумелия и доста успешен модел на групово пазаруване. Отличаващ се с огромни намаления на повече или по-малко популярни и любими на потребителите услуги, този световен, а сега и български феномен, успя да се наложи на националния пазар, предоставяйки лесен начин за бизнеса да привлече свеж поток от клиенти, а на потребителите да се възползват от услуги, с невероятни отстъпки от 50% до 90%.
За последните седем месеца на този твърде динамичен пазар в състезанието се включиха над 30 конкурента, всички борещи се за вниманието на крайния потребител. Състезание за това, кой ще намери най-добрата оферта, с най-голяма отстъпка. Сайтове като Oferti.DarikМall.bg, Grabo.bg и редица други, бързо запълниха създалата се празнина в този момент на икономическа криза, на една ниша с огромен потенциал, в която потребителите, бизнесите и самите сайтове за групово пазаруване намериха своята Обетована земя.
Какво прави моделът толкова успешен?
Бумът на сайтовете за групово пазаруване успя да освежи замрялата икономическа ситуация на опитващата се да излезе от кризата родина. Създавайки среда на печеливши, едновременно за бизнеса и потребителите, тези рекламни платформи станаха средище на оживени онлайн покупко-продажби, обмен на социални преживявания и интензивна реклама. Всеки печели, но какво? За крайния потребител това е уникалният шанс да се възползва от услуги на промоционални цени, с отстъпка от 50% до 90% от действителната им стойност! За бизнеса това е възможността за голям клиентопоток, уникална по мащаб публичност и несравнимо ефективна рекламна.
В рамките на едно или две денонощия, търговец, публикувал оферта на сайта, акумулира авансови плащания от десетки, а в много случаи и стотици клиенти, а предложението му бива видяно от хиляди жители в неговия град. Това само по себе си е сигурен начин за бизнеса да привлече нови и доволни от отстъпките потребители. Отстъпката сама по себе си замества традиционните модели „пари напред" за реклама от страна на бизнеса. Тя прави възможна огромната видимост на офертите, при това съвсем безплатно, чрез платформата на сайта за групово пазаруване. От друга страна, самите сайтове, в ролята си на посредници при този динамичен процес, вземат своя заслужен дял под формата на процентна комисионна. Така създалата се win-win-win ситуация прави модела на групово онлайн пазаруване изключително успешен.
Мнението на потребителите.
Еуфорията покрай феномена групово пазаруване дойде като манна небесна за поизтънелия джоб на българския потребител. Ексклузивните отстъпки на офертите, промотирани в подобни сайтове, определено съумяват да съживят позаспалото потребителско търсене, карайки потребителите да харчат пари за услуги, временно загубили приоритет в кошницата на техните портфейли. От друга страна, този модел им дава възможност да се докоснат до един по-качествен стил на живот и да се възползват от услуги, каквито при други обстоятелства не биха опитали.
Ден след ден все повече подобни сайтове им предлагат мечтани глезотии с отстъпка, предизвикващи импулсивните им желания и пориви за разнообразни преживявания. От това разбира се печели крайният потребител, но дали се чувства еднакво комфортно сред цялата тази джунгла от оферти на впечатляващо ниски цени? Дали доверието му е еднакво към всички конкуриращи се сайтове за групово пазаруване и дали му е все едно на кой от тях поверявя парите си? Дали вече е превъзмогнал предразсъдъците си, че по нашите географски ширини е невъзможно да получи обслужване на ниво и с подобаващо качество на толкова ниски цени. Това само той може да каже!
Ако искате да разгледате последните изгодни оферти - вижте в Oferti.DarikМall.bg