/ iStock/Getty Images
Представете Вас и Вашата компания в няколко изречения?
 
Историята ни започна през 2020 г. в Обединените Арабски Емирства, където страстта към красотата и лукса са на особена почит. Тогава в нас се зароди идеята да вземем късче от тази страст и да я споделим с нашите клиенти. Подбрахме внимателно оригинални маркови продукти на световни марки и създадохме нашия онлайн магазин.

 
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?

Всичко при нас започна в недалечната 2020 г., когато в Обединените Арабски Емирства имаше истински рестрикции по време на COVID-19. Тогава в нас се зароди идеята, че сега е настъпил моментът, в който бихме могли да създадем нещо различно, а именно да създадем онлайн магазин, с който да накараме нашите клиенти да се докоснат до качеството, лукса, красотата на Ориента. В момента сме малък, разделен между офисите ни в България и ОАЕ, бизнес.

Разкажете за Вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
 
Нашето кредо е да следим трендовете и последните модни тенденции, да селектираме най-добрите продукти и да ги доставим до вратата на клиента. Основната ни цел е да превърнем пазаруването на sbdiscounter.bg в едно уникално изживяване. 

Работите ли с външни агенции?

Разбира се, като една стремяща се към развитие компания, работим с външни агенции. Уповаваме се на принципа, че всяка сфера на дейност има своята специфика и следваме съветите и препоръките на специалистите. В този ред на мисли, графичният дизайн, поддръжката на сайта, цялостният маркетинг и счетоводните дейности са аутсорснати към наши доверени партньори.

Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
 
С помощта на нашите партньори от Dream Solutions, ние развиваме нашата онлайн маркетинг стратегия, като за целта провеждаме седмични оперативни срещи, на които анализираме данни, които използваме, сменяме и настройваме различни дигитални канали, в които се рекламираме, като в последно време наблягаме изключително много на работата ни с блогъри и инфлуенсъри от различни медии.
 
Продавате ли в чужбина и какво е различното там?
 
За момента сме се насочили към утвърждаването ни на българския пазар, но разбира се, ще дойде момент, в който той няма да бъде достатъчен и ще трябва да направим следващата крачка от прехода.

Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати Ви се иска да приложите, а все още не сте?
 
Така сме устроени, че винаги искаме това, което е трудно достъпно. Това, което един ден ни се иска, е да създадем телевизионна реклама. Това на този етап е извън нашите възможности.

Кой е най-силният Ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г.?
 
Въпреки че сме съвсем млади и малки в морето от онлайн предложения, ние ценим високо обратната връзка от специалистите в тази сфера, както и от една по-широка и различна аудитория от потребители. В тази връзка основният ни мотив е да получим реална представа къде се намираме и да успеем да подобрим неща, които трудно бихме забелязали сами.

iStock/Getty Images

Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни Вашите продажби и процеси?
 
Промяна в доверието на хората, което на практика е трудно възможно. За съжаление, на нашия пазар преобладава по-скоро скептицизъм и страх от онлайн пазаруването, отколкото обратното.