"Ако някой вярва на социолозите, значи вярва на късата си памет". Това написа във Фейсбук лидерът на "Има такъв народ" Слави Трифонов.
"Това, че българските социолози не познават е толкова абсолютна истина, колкото истината, че довечера ще се стъмни. Преди изборите на 4 април всички социологически агенции твърдяха, че главната интрига е кой ще вземе третото място измежду “Има такъв народ” и ДПС. В своите последни проучвания преди изборите, и “Галъп”, и “Алфа Рисърч”, и “Тренд” предвиждаха една и съща разлика между “Има такъв народ” и ДПС - разлика от точно 0,2%. Нищожните 0,2%", пише Трифонов.
Той подчерта, че в крайна сметка “Има такъв народ” получи със 7,15% по-голяма подкрепа от ДПС.
Социологическите проучвания разгневиха Слави Трифонов
"Маркет линкс” предричаше най-малка подкрепа в процентово отношение за “Има такъв народ” - 11.7%. “Има такъв народ” получи с 6% повече, далече-далече от рамките на статистическата грешка", допълва в публикацията ли Трифонов.
"Всички социологически агенции бяха категорични, че БСП ще е втора политическа сила. “Галъп” даваше преднина от 7,9% на БСП пред “Има такъв народ”, а ”Тренд” и “Медиана”- преднина от цели 9,2 и 9,5%. Но каква поредна социологическа драма - на изборите “Има такъв народ” стана втора сила с 17,66%, а БСП - трета с 15,01%. Преди предизборната кампания за вота на 11 юли, както и почти през цялата предизборна кампания, социологическите проучвания на агенциите показваха първо място за ГЕРБ-СДС и второ място за “Има такъв народ”. На базата на своите екзитполове, социолозите даваха първо място на ГЕРБ-СДС и през целия изборен ден. И пак не познаха", пише още лидерът на ИТН.
"Това, че българските социолози не познават е толкова абсолютна истина, колкото истината, че довечера ще се стъмни. Преди изборите на 4 април всички социологически агенции твърдяха, че главната интрига е кой ще вземе третото място измежду “Има такъв народ” и ДПС. В своите последни проучвания преди изборите, и “Галъп”, и “Алфа Рисърч”, и “Тренд” предвиждаха една и съща разлика между “Има такъв народ” и ДПС - разлика от точно 0,2%. Нищожните 0,2%", пише Трифонов.
Той подчерта, че в крайна сметка “Има такъв народ” получи със 7,15% по-голяма подкрепа от ДПС.
Социологическите проучвания разгневиха Слави Трифонов
"Маркет линкс” предричаше най-малка подкрепа в процентово отношение за “Има такъв народ” - 11.7%. “Има такъв народ” получи с 6% повече, далече-далече от рамките на статистическата грешка", допълва в публикацията ли Трифонов.
"Всички социологически агенции бяха категорични, че БСП ще е втора политическа сила. “Галъп” даваше преднина от 7,9% на БСП пред “Има такъв народ”, а ”Тренд” и “Медиана”- преднина от цели 9,2 и 9,5%. Но каква поредна социологическа драма - на изборите “Има такъв народ” стана втора сила с 17,66%, а БСП - трета с 15,01%. Преди предизборната кампания за вота на 11 юли, както и почти през цялата предизборна кампания, социологическите проучвания на агенциите показваха първо място за ГЕРБ-СДС и второ място за “Има такъв народ”. На базата на своите екзитполове, социолозите даваха първо място на ГЕРБ-СДС и през целия изборен ден. И пак не познаха", пише още лидерът на ИТН.