По време на среща, свикана по инициатива на премиера Димитър Главчев и министъра на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков, от Виваком, А1 и Йеттел обявиха, че ползването на мобилните мрежи в района на Воден е по-натоварено от обичайното и предприемат всички необходими действия.
„От мобилните оператори ми обясниха, че при спиране на напрежението, клетката не спира да работи, тя е с автономно захранване. Спиране на тока към клетките не е имало. Клетките не са засегнати от пожара, те работят и към момента”, коментира министърът на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков.
Потърсени за коментар, от Виваком заявиха, че на първо място биха искали да изкажат съпричастността си към всички засегнати от трагедията във Воден. От компанията бяха категорични, че мобилното покритие в региона е много добро, а мрежата им работи и е работила без прекъсване през цялото време. В последните дни е регистрирано увеличение на мобилния трафик в засегнатия регион, който е бил обслужен без проблем. Екипите на оператора работят денонощно, за да подсигурят качествен сигнал и непрекъснатост на покритието, както в региона, така и в цялата страна.
От А1 България обявиха, че разполагат с две базови станции около село Воден, които са работили без прекъсване, a от страна на Главна дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" не е правен опит за изпращане на съобщение до клиентите на А1 в периода на инцидента. Няма регистрирана обмяна на данни между системата за ранно предупреждение BG Alert и мрежата на А1.
От Йеттел нямаше допълнителен коментар.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня
„От мобилните оператори ми обясниха, че при спиране на напрежението, клетката не спира да работи, тя е с автономно захранване. Спиране на тока към клетките не е имало. Клетките не са засегнати от пожара, те работят и към момента”, коментира министърът на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков.
Потърсени за коментар, от Виваком заявиха, че на първо място биха искали да изкажат съпричастността си към всички засегнати от трагедията във Воден. От компанията бяха категорични, че мобилното покритие в региона е много добро, а мрежата им работи и е работила без прекъсване през цялото време. В последните дни е регистрирано увеличение на мобилния трафик в засегнатия регион, който е бил обслужен без проблем. Екипите на оператора работят денонощно, за да подсигурят качествен сигнал и непрекъснатост на покритието, както в региона, така и в цялата страна.
От А1 България обявиха, че разполагат с две базови станции около село Воден, които са работили без прекъсване, a от страна на Главна дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" не е правен опит за изпращане на съобщение до клиентите на А1 в периода на инцидента. Няма регистрирана обмяна на данни между системата за ранно предупреждение BG Alert и мрежата на А1.
От Йеттел нямаше допълнителен коментар.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня