Заместник-министърът на финансите Ивайло Яйджиев представи победителя в конкурса за избор на лого, слоган и разработване на бранд бук на кампанията за присъединяването на България към еврозоната, предаде БГНЕС.
“Смятам, че конкурсът се проведе прозрачно”, смята заместник-министър Яйджиев.
“Единството е сила” е мотото, а знакът е инициала на еврото, върху който е изобразен и трикольорът на българското знаме”. Това заяви 24-годишният Георги Георгиев -Аршата, който е победителят в конкурса.
Конкурсът се проведе в изпълнение на комуникационна стратегия за присъединяването на България в Еврозоната. Той бе обявен в края на октомври, като желаещите са имали един месец на разположение да представят своите проекти. След изтичането на срока подадените проекта са 22.
“Смятам, че конкурсът се проведе прозрачно”, смята заместник-министър Яйджиев.
“Единството е сила” е мотото, а знакът е инициала на еврото, върху който е изобразен и трикольорът на българското знаме”. Това заяви 24-годишният Георги Георгиев -Аршата, който е победителят в конкурса.
Конкурсът се проведе в изпълнение на комуникационна стратегия за присъединяването на България в Еврозоната. Той бе обявен в края на октомври, като желаещите са имали един месец на разположение да представят своите проекти. След изтичането на срока подадените проекта са 22.