мото кампания еврозона
мото кампания еврозона / БГНЕС
Заместник-министърът на финансите Ивайло Яйджиев представи победителя в конкурса за избор на лого, слоган и разработване на бранд бук на кампанията за присъединяването на България към еврозоната, предаде БГНЕС.

“Смятам, че конкурсът се проведе прозрачно”, смята заместник-министър Яйджиев.

“Единството е сила” е мотото, а знакът е инициала на еврото, върху който е изобразен и трикольорът на българското знаме”. Това заяви 24-годишният Георги Георгиев -Аршата, който е победителят в конкурса.

Конкурсът се проведе в изпълнение на комуникационна стратегия за присъединяването на България в Еврозоната. Той бе обявен в края на октомври, като желаещите са имали един месец на разположение да представят своите проекти. След изтичането на срока подадените проекта са 22.
 
БГНЕС