16 937 данъкоплатци и осигурители са обслужени в НАП-Велико Търново през второто тримесечие на 2018 година. 3963 граждани са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 3436 - във връзка със здравния си статус. За 834 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга ''Справки за задължения''. 897 са го направили поради необходимост от регистрация и промени в регистрацията, 497 – за да получат информация по различни въпроси. 1428 са посетили великотърновската дирекция, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път.
На 1439 граждани е издаден ПИК /персонален идентификационен код/. Обслужени са били и 144 лица в неравностойно положение, като те използват специален бутон от машината, с който биват обслужени от служител с предимство. За плащане на задължения с карта през ПОС терминал са посетили приходната администрация 144 лица. Гражданите все по-често предпочитат да платят чрез ПОС устройство, заради липсата на такси при извършване на операцията.
Системата за управление на опашките позволява и стриктен контрол при обслужването на гражданите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.
12 минути е средното време за изчакване на клиент през трите месеца, а 11 минути – за обслужването му в НАП-Велико Търново.
На 1439 граждани е издаден ПИК /персонален идентификационен код/. Обслужени са били и 144 лица в неравностойно положение, като те използват специален бутон от машината, с който биват обслужени от служител с предимство. За плащане на задължения с карта през ПОС терминал са посетили приходната администрация 144 лица. Гражданите все по-често предпочитат да платят чрез ПОС устройство, заради липсата на такси при извършване на операцията.
Системата за управление на опашките позволява и стриктен контрол при обслужването на гражданите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.
12 минути е средното време за изчакване на клиент през трите месеца, а 11 минути – за обслужването му в НАП-Велико Търново.