Заповед определя местата за плакати
Заповед определя местата за плакати / DarikNews.bg/архив

Със заповед на кмета на Община Стара Загора проф.Светлин Танчев се определят местата, на които по време на предизборната кампания кандидатите, партиите, коалициите от партии и инициативните комитети могат да поставят плакати и други агитационни материали.

Информационните табла за реклами и съобщения, находящи се в съответните населени места в община Стара Загора, а за град Стара Загора се посочват в приложение към заповедта.

Забранява се оставянето на плакати и други агитационни материали на сградите и другите обекти общинска собственост, както и на спирките на градския транспорт, вкл. заслоните на спирките; поставянето на плакати и други агитационни материали по дървета, стълбовете на уличното осветление и стълбовете на контактната мрежа на тролейбусния транспорт.

При извършване на предизборната агитация гражданите, партиите, коалициите от партии, инициативните комитети, кандидатите и техните застъпници са длъжни да спазват посочените в Изборния кодекс ограничения, които са изброени в заповедта.

Уточнява се, че поставянето на агитационни материали на места извън посочените в настоящата заповед се счита за административно нарушение, освен ако в закон е предвидено друго. Партиите, коалициите от партии и инициативните комитети в срок до три дни след изборния ден са длъжни да премахнат поставените от тях агитационни материали и да организират почистването на местата, на които са били поставени.
Заповедта и приложението с местата за изнасяне на агитационни материали е публикувана на сайта на Община Стара Загора в раздел Избори 2011.

Всички 50 кметове и кметски наместници на селища от община Стара Загора получават копие от заповедта.

От бюджета на Община Стара Загора се осигуряват и по две нови знамена на Република България и на Европейски съюз за пилоните пред кметствата.

Заповедта на кмета на Община Стара Загора е изпратена на Общинска избирателна комисия и връчена на Началниците на І и ІІ РПУ Стара Загора, главните специалисти „Административно обслужване" в Административните бюра за сведение и изпълнение.
Контрол по изпълнение на заповедта е възложен на зам. кмета „Транспорт, обществен ред, екология и чистота".