Софийска вода започва кампания за осигуряване на редовен достъп до водомерите
Софийска вода започва кампания за осигуряване на редовен достъп до водомерите / снимка: БГНЕС

 

"Софийска вода" стартира кампания за редовен достъп до водомерите на клиентите си. Според нормативната база те трябва да бъдат отчитани от служител на дружеството поне веднъж годишно. Осигуряването на редовен достъп гарантира прецизност при събирането на данните. Освен това клиентите могат да следят потреблението и да планират бюджета си.

До два работни дни преди датата за отчет на видимо място в сградата на съответния адрес се поставя съобщение за точния ден и час на посещението.

"Софийска вода" е осигурила възможност на клиентите си да направят самоотчет. В случай, че не могат да съобразят графика си с този на инкасаторите, показанията могат да бъдат подадени в център за обслужване на клиенти или в Телефонния център на номер 0700 1 21 21. Данните трябва да бъдат предадени до 2 дни, след като служител на дружеството е минал на проверка.

Клиентите на "Софийска вода" могат да се информират за предстоящо отчитане на водомерите по три начина:
- в Телефонния център на номер 0700 1 21 21;
- при посещение в център за обслужване на клиенти;
- чрез сайта, след като се регистрират като потребители на online услугите.