Премахват се металните профили на ремонтирания участък от жълтите павета в София, съобщиха от Столичната община.
Към този момент са демонтирани пет от профилите, възстановен е керамичният паваж, фугите са запълнени с пясък и възстановеният участък се наблюдава, обясниха от Столичната община.
Става въпрос за зоната около сградата на Народното събрание, където паветата вече два пъти бяха пренаредени.
Жълтите павета пак са за ремонт
От там припомнят, че четири месеца след възстановяване на автомобилното движение по булеварда се проявиха деформации, концентрирани в участъците на „Т“ – образните профили по булевард „Цар Освободител“. Екипите на Столичната община установиха огъване на профилите, разместване на паветата и частично пропадане.
Работната група с участие на преподаватели от Университета по архитектура, строителство и геодезия и Минно-геоложкия университет, строители, проектанти, надзор и експерти на общината взе решение профилите да бъдат поетапно демонтирани и да се възстанови керамичния паваж и при необходимост да се префугира. Дейностите се извършват поетапно в часовете, в които има по-малко трафик, информираха от общината.
Припомняме, че през лятото на 2023 г. беше извършено второ пренареждане на жълтите павета, след като такова беше направено през 2022 година.
Участъкът от бул. „Цар Освободител“, на който през лятото беше пренареден жълтият паваж, представлява под 1,5 % от общия обем на ремонтите дейности, които се извършиха по проекта за централна градска част, казаха от Общината през лятото на миналата година.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня
Към този момент са демонтирани пет от профилите, възстановен е керамичният паваж, фугите са запълнени с пясък и възстановеният участък се наблюдава, обясниха от Столичната община.
Става въпрос за зоната около сградата на Народното събрание, където паветата вече два пъти бяха пренаредени.
Жълтите павета пак са за ремонт
От там припомнят, че четири месеца след възстановяване на автомобилното движение по булеварда се проявиха деформации, концентрирани в участъците на „Т“ – образните профили по булевард „Цар Освободител“. Екипите на Столичната община установиха огъване на профилите, разместване на паветата и частично пропадане.
Работната група с участие на преподаватели от Университета по архитектура, строителство и геодезия и Минно-геоложкия университет, строители, проектанти, надзор и експерти на общината взе решение профилите да бъдат поетапно демонтирани и да се възстанови керамичния паваж и при необходимост да се префугира. Дейностите се извършват поетапно в часовете, в които има по-малко трафик, информираха от общината.
Припомняме, че през лятото на 2023 г. беше извършено второ пренареждане на жълтите павета, след като такова беше направено през 2022 година.
Участъкът от бул. „Цар Освободител“, на който през лятото беше пренареден жълтият паваж, представлява под 1,5 % от общия обем на ремонтите дейности, които се извършиха по проекта за централна градска част, казаха от Общината през лятото на миналата година.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня