Близо 97 % са доволни от обслужването в НАП
Близо 97 % са доволни от обслужването в НАП / НАП Русе
Близо 97% от клиентите на офиса на НАП в Русе са доволни от отношението към тях, от компетентното обслужване, от условията за изчакване и други критерии, заложени в европейския модел за качество в работата на обществените администрации EFQM, по който се провежда 19-то по брой изследване на приходната агенция. Анкетираните са посочили задоволството си от въвеждането на ПОС-терминали на самите работни места за обслужване, с което се избягват чакането пред банкови гишета и плащането на такси.

Русенци имат една основна препоръка към условията в офиса на НАП, проличава в анкетата, проведена в последната седмица на юни. Желанието им е по-скоро да се отвори за преминаване алеята между улиците „Майор Ат. Узунов“ и „Независимост“, която сега е затворена за ремонт на канализацията в двора на офиса.

Разбира се, тези неудобства нямат нищо общо с професионалното обслужване на клиентите от приходната администрация, но индикират, че всъщност районът на офиса се е превърнал в допълнително удобство за гражданите, осигурявайки удачни пешеходни връзки с различни обществени обекти в квартала. Русенци отново ще могат да ги използват, след края на строителните работи през септември, а, оценявайки тяхната значимост, ръководството на приходната администрация и общинските институции ще повишат грижите си за поддържането на района.

В края на годината предстои нова анкета с клиентите за нивото на обслужването им и русенските приходни служители се надяват отново да са задоволили високите изисквания към тях, а и ремонтът в двора да е приключил и повече русенци да са доволни дори от преминаването си покрай офиса на НАП.