Летище Пловдив да бъде предложено на катарски и кувейтски концесионери е много широка и доста неориентирана във времето идея. Това заяви за Дарик изпълнителният директор на летище Пловдив Дойчин Ангелов. По мое мнение авиопортът няма да участва в подобно предлагане поради няколко причини, допълни той. Първата е, че има скорошна немалка държавна инвестиция от 40 млн. лева за нов терминал и инфраструктура, уточни Ангелов. Според него друг сериозен аргумент са доста напредналите преговори с ирландската нискотарифна авиокомпания „РайънЕър" по откриване на нови редовни линии. В тази посока очакваме резултати най-късно да края на април.
Като цяло смятам, че ще се подхожда много внимателно към каквото и да било концесиониране, защото имаме примера с летищата Варна и Бургас, където този ход като че ли не беше най-удачният, каза още шефът на пловдивския въздушен порт. В момента на някакъв първоначален етап има преговори и с друга нискотарифна компания - „Wizz Air", която има доста интензивни полети до София, съобщи Ангелов. Той уточни, че няколко руски авиокомпании също проучват и се интересуват от откриване на редовни полети до летище Пловдив.