oblast obslujvane
oblast obslujvane / obladmin lovech
След проведено анкетно проучване с цел непрекъснатото подобряване обслужването на граждани и юридически лица при предоставянето на административни услуги в Центъра за административно обслужване (ЦАО) на областната администрация в Ловеч става ясно – гражданите са доволни от работата на екипа в центъра, съобщават от областната управа.
Всеки посетител е имал възможност да попълни специално разработената анкетна карта, съдържаща шест въпроса и възможност за предложения. През първото полугодие на 2018 г. 24-ма посетители са се възползвали от правото да попълнят анкетата. Те са били категорични, че лесно са намерили информацията за административните услуги, които се предоставят от областната администрация, а информацията, получена от екипа на Центъра за административни услуги, е била точна и изчерпателна. До 10 минути е било необходимото време за обслужване, а качеството на обслужването анкетираните определят като отлично и положително. Всички анкетирани са категорични, че не са били свидетели на корупционна проява от страна на служител в администрацията.
Има две предложения за подобряване дейността на ЦАО – да се включи възможност за експресни услуги до един ден и да бъдат въведени и допълнителни въпроси към анкетата - „останах удовлетворен от обслужването и срока на изпълнение”, „доволен съм, нямам забележки“, „отзивчивост, сърдечност и позитивно отношение към клиентите“, „обслужването е перфектно, персоналът е много внимателен“, и др.
Тези резултати са по-добри от 2017 г., сочи анкетното проучване. Екипът на Центъра за административно обслужване апелира повече граждани и фирми, посетили ги, да попълват анкетните карти и да изразяват мнение или дават препоръки, за да може преценката да е по-обективна, а и да се подобрява работата на администрацията като цяло.