"Транспортът може да свали власт, и то по революционен път, каза общинският съветник Федя Леонтиев. От 1997 г. насам не е имало година, в която ОбС да не помага на общинската фирма". Според него промяната на транспортната схема не е решение на проблема, тъй като Габрово е с 25 км. дължина и 300 метра ширина и единственото, което може да се направи е да се оптимизира броят на курсовете. Според Марин Боевски, на общинската транспортна фирма е давана възможност за продажба на активи до 5 % от капитала й. От 1997 г. до сега в касата на дружеството са постъпили над 1,6 млн. лева от продажба на активи.
В същото време "Общински пътнически транспорт" е платила над 800 хил. лева глоби, лихви, неустойки към държавата. "Живи пари общината не е наливала в дружеството, както впрочем и в никоя от общинските фирми, освен в "Габрово днес", както сега го е направихме с гласуваните на предходното заседание 200 хил. лева" - каза Боевски.
Съветниците от левицата не разбират защо кметът, след като все още не е убеден, че трябва да се промени цената на билетите за вътрешноградския транспорт, внася за обсъждане в ОбС това предложение. "Защото го е страх да откаже на някого, ако не го внесе или защото не му е ясно какво точно иска да постигне" - задават въпроса те. И са категорични, че ще гласуват "против" повишаването на цената на 1 лев.