Пресцентърът на Националната агенция по приходите изпрати становище до медиите, свързано със сигнали от клиенти за получени съобщения по електронната поща, в които се иска попълване на банкови данни и информация за кредитни карти.
От НАП уточняват, че служители на Агенцията никога и по никакъв повод не изискват банкова информация и данни за кредитни карти да бъде попълвана в електронни форми или изпращана по електронна поща.
„Получените от клиенти на НАП електронни писма в последните часове, в които на английски език се съобщава за възстановяване на данък от 977.93 BGN са най-вероятно опит за измама. Гражданите, получили писмо с подобно съдържание могат да се свържат с НАП за допълнителна информация на телефон 0700 18 700”, пише още в писмото.
Агенцията е сезирала правоохранителните органи, по случая тече разследване.