Най-съвременните технологии се използват при ремонта на АМ „Тракия“ в 22-километравота отсечка в района на Пловдив. Това обяви в Слънчев бряг министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков. По думите му, ремонтните работи трябва да приключат до средата на юни, тази година.
Полага се асфалтово покритие с дебелина 12 сантиметра. Според министъра, материалът бил тестван при екстремни температури. „До края на май трябва да отворим платното в посока Бургас, а до края на следващия месец и това за София. Това е участък, който не е бил рехабилитиран в продължение на много години“, заяви Нанков.
Ремонт на аутобана ще се прави и в района на Стара Загора, но това ще се случи след приключването на активния летен сезон или в края на септември. Документацията за 12-километровия участък там вече е подготвена, стана ясно от думите на министър Нанков.
„Извършват се и подобрения по АМ „Хемус“. Молим гражданите за търпение, заради причиненото неудобство. Получихме няколко сигнала, че имало ограничение на скоростта и стеснение в част от магистралата при 36-и километър, а работници нямало. Има работници и те в момента се намират под един от мостовете, хората няма как да ги видят. Там се отремонтират колоните и носещите конструкции, тъй като са в много лошо състояние”, допълни Николай Нанков.
Съвсем скоро трябва да приключи и работата по тунелите „Витиня“ и „Ечемишка“, където се монтират вентилационните инсталации. Министърът на регионалното развитие обяви още, че рехабилитация предстои и по отсечката Албена - Добрич, която е една от най-натоварените областта.
Над 155 млн. лв. се инвестират в пътна инфраструктура в Област Ловеч
Полага се асфалтово покритие с дебелина 12 сантиметра. Според министъра, материалът бил тестван при екстремни температури. „До края на май трябва да отворим платното в посока Бургас, а до края на следващия месец и това за София. Това е участък, който не е бил рехабилитиран в продължение на много години“, заяви Нанков.
Ремонт на аутобана ще се прави и в района на Стара Загора, но това ще се случи след приключването на активния летен сезон или в края на септември. Документацията за 12-километровия участък там вече е подготвена, стана ясно от думите на министър Нанков.
Строим най-евтините магистрали в Европа
„Извършват се и подобрения по АМ „Хемус“. Молим гражданите за търпение, заради причиненото неудобство. Получихме няколко сигнала, че имало ограничение на скоростта и стеснение в част от магистралата при 36-и километър, а работници нямало. Има работници и те в момента се намират под един от мостовете, хората няма как да ги видят. Там се отремонтират колоните и носещите конструкции, тъй като са в много лошо състояние”, допълни Николай Нанков.
Реалистично е АМ Хемус да е напълно завършена през 2024-а, смята Нанков
Съвсем скоро трябва да приключи и работата по тунелите „Витиня“ и „Ечемишка“, където се монтират вентилационните инсталации. Министърът на регионалното развитие обяви още, че рехабилитация предстои и по отсечката Албена - Добрич, която е една от най-натоварените областта.