/ Община Бургас
Бургас се подготвя за началото на туристически сезон 2021, а от 15.00 часа в профила на кмета Димитър Николов във Facebook ще бъде излъчена премиерата на първото рекламно, туристическо видео за тази година.

Клипът е насочен към младите хора, копнеещи за Бургас. Сред тях са българите в чужбина, които не успяха да се върнат през 2020 г. заради наложените от пандемията ограничения, както и т.н. дигитални номади – хора от цял свят, които могат да работят от всички точки, свързани с високоскоростен интернет.

Автор на видеото е Георги Стефанов - млад бургазлия, реализирал се зад граница, който е споделил част от собствената си емоция и любов към родния си град. Той представя емблематични места, възможности за забава, отдих и работа.

Завръщат се и тематичните уикенди в Бургас, а тази година морският град ще предложи богата събитийна програма, допълнена с атрактивни предложения от местата за настаняване, ресторантите, различните атракциони и множество свободни артисти.

Още в първите дни на май месец започват Дните на цветята в Бургас, в рамките на които ще се проведе Флора 2021. Най-успешните уикенди от лято 2020 ще се повторят –  това са Миден уикенд, Рибен уикенд, Сладоледен уикенд и други, като в програмата влизат и изцяло нови идеи като БулевАрт на дигиталните изкуства, Бирен уикенд и Адреналин уикенд.
община Бургас