Обикновеният Интернет потребител бе определен сензационно за “Човек на годината“ от списание “Тайм". Признанието е заради приноса на Н.В. Потребителя в експлозивния растеж и влиянието на генерираното от него Интернет съдържание в многобройните блогове, сайта за обмен на видео материали YouTube и мрежата за социални контакти MySpace.
От 1927 г. насам списанието определя "Човек на годината". Целта е да се намери персоната, която в най-голяма степен е повлияла върху новините и обществения живот, за добро или зло, и въплъщава това, което е било важно за годината, за по-добро или по-лошо. Тази традиция всяка година става повод за спекулации, както и полемики по повод непопулярни номинации каквито са били Адолф Хитлер през 1938 г. и аятолах Хомейни през 1979 г.
Тази година “Човек на годината“ е обикновеният Интернет потребител. На корицата на последния за годината брой на списанието е поставено огледало, което буквално отразява идеята, че: „Ти, а не ние, държиш юздите на глобалните медии и очертаваш новата дигитална демокрация, че работиш без заплащане и побеждаваш професионалистите в тяхната собствена игра”, както прочувствено пише в редакционна статия Лев Гросмън, технологичен автор и критик на книги на списанието.
“Ти” победи кандидати като иранския президент Махмуд Ахмадинеджад, президента на Китай Ху Цзинтао, лидера на Северна Корея Ким Чен Ир и бившия държавен секретар на САЩ Джеймс Бейкър. “Човек на 2005 година” беше “добрият самаритянин” в лицето на най-богатия човек в света Бил Гейтс, неговата съпруга и ирландския певец Боно.