До 60 дни се удължава срокът за плащане на сметките на М-тел, но само за фактурите, издадени между 25 март и 31 май. Това каза изпълнителният директор на компанията Андреас Майерхофер по време на първия „Ден на отворените врати”. Той допълни, че остава валиден и удълженият срок за фактурите, издадени преди 25 март. Правото на разсрочено плащане на сметките обаче се отнася само за клиенти, които са платили предишните си сметки към М-тел.
Андреас Майерхофер увери, че за миналата година всички фактури вече са изпратени. Той призна, че редовното изпращане на сметки и фактури е огромна част от изграждането на доверие.
„Известно ми е, че има недоволство причинено от закъснението на фактурирането и на сметките. Предприехме мерки, за да преодолеем това недоволство. Срокът за плащането на всички фактури издадени между 25 март и 31 май е 60 дни, не е обичайният 15-дневен срок, в който трябваше да се издължават фактурите“, коментира Майерхофер.
Очаква се в най-кратки срокове да започне разпращането на 3 млн. фактури за първото тримесечие на годината. Очаква се до средата на следващия месец абонатите на М-тел да започнат да получават фактурите си за предходния и да няма повече забавяния.
В рамките на денят на отворените врати от мобилния оператор представиха нова технология, която се разработва и тества от компанията. Тя представлява филтър, функция на мрежата, който може да се постави на почти всички модели телефони. С него потребителите ще могат да чуват добре събеседника си дори и в много шумни помещения като дискотека, оживена автобусна спирка или на плажа, когато духа силен вятър. Това обясни Пламен Зюмбюлев, директор „Експлоатация на телекомуникационни мрежи и информационни технологии”.
Денонощно в мрежата на мобилния оператор се провеждат и обменят над 15 милиона разговори, SMS-и, MMS-и и други, обясни още той. На ден минават 50 млн. минути разговори и 1 млн. SMS-а.
В магазините на М-тел средно на ден се обслужват около 50 000 клиента, посочват още от компанията.