/ netinfo
Нетинфо е първата българска компания, която ще подкрепи инициативата на IAB
Българският клон на световната организция за дигитална реклама IAB (Interactive Advertising Bureau) ще следи за налагането и спазването на новите стандарти при интернет рекламата.

Управителният Съвет на IAB Bulgaria призова всички свои членове да се съобразяват със световните норми, а на сайта на Сдружението от следващата година ще има списък с всички медии, които ги прилагат.

Новите стандарти предвиждат рекламните формати да са „по-леки“, като така всяка интернет страница ще се зарежда по-бързо, а всеки един рекламен формат трябва да е създаден така, че да изглежда еднакво добре на различните видове устройства, на които се показва. Според решението на IAB категорично не се толерират натрапчивите реклами.

IAB Bulgariа организира редица обучения по дигитален маркетинг
netinfo

С разработването на тези нови стандарти IAB се фокусира върху потребителското преживяване и възможността брандовете да достигнат до всеки свой потенциален клиент по нов и по-ефективен начин.

IAB Bulgaria работи усилено за налагането на добрите практики на родния пазар, се казва в решението на УС на IAB Bulgaria, a председателят на сдружението Христо Христов е убеден, че приемането на новите стандарти ще бъде от полза и на потребителите, и на медиите, и на рекламодателите. Макар и да е само препоръчително, прилагането на новите норми ще доведе до развитие на дигиталния пазар у нас. Всички водещи медии и рекламодатели ще се съобразят с новите стандарти на IAB, категоричен е Христов.

Христо Христов
netinfo

Първата компания, подкрепила инициативата на IAB Bulgaria, е дигиталната компания Нетинфо. В портфолиото на компанията влизат някои от най-известните български сайтове, сред които АБВ Поща, Vbox7.com, Vesti.bg, Dariknews.bg, Nova.bg, Gong.bg, Sinoptik.bg, Edna.bg и други.