Huawei
Huawei
Huawei Consumer Group България представи в София най-интересните характеристики на новата флагман серия на бранда HUAWEI P30 и P30 Pro.

Емилия Кирилова – PR мениджър на Huawei за България и Македония, сподели какво се крие зад уникалността на телефона и неговите ключови характеристики и какви са тайните на успеха на Huawei в световен мащаб и по-специално в България. А именно, че новата флагман серия на Huawei създава нова история в света на фотографията.

Това се доказва чрез заложените в телефона революционна и първа в света четворна LEICA камера, единствения по рода си HUAWEI SuperSpectrum сензор, SuperZoom обективите (5х оптичен зум, 10х хибриден зум и до 50 пъти дигитален зум), новата HUAWEI ToF (Time of Flight) камера и подобрената оптична и AI технология за стабилизиране на изображението. С тази камера дистанцията вече не е пречка за заснемане на любим кадър като тя позволява заснемане на обекти в далечина до 580 метра. Освен това с оптичния зум фокусът вече не се губи, а качеството е перфектно. Телефонът разполага със супер широко обхватна телефото камера, оставяйки конкуренцията след себе си. Благодарение на новия SuperSpectrum сензор, Huawei постига революция в обработката на светлината, заменяйки наложения за повече от 40 години RGB сензор с нов RYYB (Red, Yellow, Yellow, Blue), с който камерата е в състояние да абсорбира до 40% допълнително светлина.

Huawei

Георги Колев – търговски директор на Huawei Consumer Business Group, допълни, че този SuperSpectrum е един от основните компоненти на уникалните постижения на Huawei P30 и P30 Pro при снимане на видео и снимки при много ниска осветеност. Камерата буквално може да покаже образ, невидим за човешкото око. Тази способност отваря множество нови възможности за креативна и арт фотография, както и изцяло ново поле за изява на мобилните видеографи.

Колев наблегна също на предимството, което дава четвъртата – ToF (Time of Flight) камера. Тя има ключова роля в определяне на дълбочината на полето и в пресъздаването на много естествен боке ефект, досега непостижим за мобилните камери. „Ние общуваме в социалните мрежи все по-визуално, чрез снимки и видеа, за което роля имат както увеличеният капацитет на мобилните мрежи, така и качеството на изображенията, заснемани с мобилните ни устройства. Портретната фотография е особено силен инструмент в общуването и запазването на спомените ни, и вече можем да заснемаме и споделяме мигновено портрети с професионално качество“ – сподели той.

Huawei

Колев обясни и иновативната идея, стояща зад чупещата рекорди телефото камера и постигането на 5-кратно оптично и 10-кратно хибридно приближение от мобилен флагман. Тайната е в перископния дизайн на камерата, при който се използва пречупване под прав ъгъл на входяшата светлина и тялото на смартфона се използва за получаване на утраширок обхват на еквивалента на фокусното разстояние на обектива. Отново, още по-впечатляващо, е, че това изумително приближение работи както за снимки, така и за видеа, при които, например, можете да заснемете видео на диво животно или домашен любимец, без да го приближите и изплашите.

Huawei

Очакваната със скорошен ъпдеит видео функция Dual View пък ще позволи използването едновременно на широкоъгълната и телефото камерата за заснемане на два парелелни видоклипа, които могат впоследствие да се използват за креативен монтаж.

В момента Huawei P30 Pro, P20 Pro и Mate20 Pro са на първите три места за мобилна камера в престижния фотографски тест DxOMark, а P30 Pro е обявен за смартфон камера на годината от TIPA World Awards 2019. Дарина Иванова допълни, че през 2018-а година, Huawei P20 Pro също получи тази престижна награда и е първата мобилна камера, която изобщо влиза в подобна фотографска класация.

С новия Huawei P30 и P30 Pro фотографията и видеографията стават достъпни за всеки любител на фото- и видеозаснемането в социалните мрежи. Новата флагман серия е лайфстайл инструмент, с който всеки може да изрази себе си по професионален начин и да не остане незабелязан.

„Много се гордеем, че Huawei продължава растежа си като компания и през 2018-а година и продължава да се изкачва в световни бизнес класации за международни брандове като: Fortune, Forbes, Brand Finance, BrandZ и Interbrand като затвърждава позицията си на технологичен лидер. Компанията бележи приходи от продажби от 107 млрд. долара, което е с 19.5% повече от предходната година, а нетната печалба възлиза на 9 млрд. долара – с 25.1% повече от 2017-а година”, сподели Емилия Кирилова.

Huawei Consumer Group Bulgaria бележи годишен ръст от 66% в премиум сегмента“.

От своя страна – Лонгруи Циу, генерален директор на Huawei Consumer Group за България и Македония, също сподели, че е много щастлив, че „Huawei все по-силно затвърждава позицията си на премиум бранд и в България, като една от основните цели на компанията е да развива своя иновативна потребителска екосистема, която в обозримо бъдеще ще се поддържа от все повече Huawei устройства“.

Huawei