„Еврофутбол” с четири номинации за наградите за отговорен бизнес на БФБЛ
„Еврофутбол” с четири номинации за наградите за отговорен бизнес на БФБЛ / netinfo

Българският букмейкър „Еврофутбол” е номиниран с четири проекта за шестото издание на Годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ). Компанията е отличена за всичките четири проекта, с които кандидатства в престижния конкурс.

Кампанията „Спорт срещу остеопорозата”, заедно с мащабния социален проект „Печелиш и помагаш”, са номинирани в категорията „Маркетинг, свързан с кауза”, където се състезават с още девет компании. Букмейкърската къща проведе тази инициатива в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи” (ФРГИ) от края на 2007 до есента на 2008 година, като нейна основна цел беше превенция на остеопорозата. Две инициативи попадат в категорията „Инвеститор в обществото” – това са кампанията за здравословна бременност „Ние чакаме бебе” и тази за съхраняване и възстановяване на фолклорното и културно богатство „Живо наследство”. Първата беше реализирана с партньорството на Фондация „Помощ за благотворителността в България” (ФПББ), а втората – с ФРГИ. Битката в тази категория ще се води между общо 15 проекта на 13 компании. Четвъртата инициатива, с която „Еврофутбол” бе включена в номинациите на социално отговорните компании в България е за насърчаване на образованието сред сираците „Готови за успех”. Тя се реализира от пролетта на 2007 година, заедно с ФПББ и съдействието на фондация „Сирак” и Международния женски клуб и ще се бори за награда в категорията „Инвеститор в знанието” заедно с още 12 проекта.

Социално-отговорните практики ще бъдат оценявани от независимо жури, съставено от изтъкнати личности и професионалисти, представители на бизнес средите, държавните институции и науката и образованието. Сред критериите, по които ще бъдат оценявани инициативите са: полза за обществото; работа в партньорство с други организации; ангажираност на целия екип на компанията в осъществяването на проектите; продължителност и последователност на инициативата; новаторство; оценка от страна на обществото.

Победителите ще станат известни на официална церемония през втората половина на януари 2009 г.

„Еврофутбол” участва за втора поредна година в раздаването на Годишните награди за отговорен бизнес на БФБЛ. През 2007 година компанията беше отличена в две категории – „Маркетинг, свързан с кауза” и „Инвеститор в обществото”. В първата номинацията беше за социалния проект „Печелиш и помагаш”, а във втората – за кампанията „Живо наследство 2007”.