Комуникационната група adhub. – обявява сключването на ексклузивно партньорство с JTN, водеща международна компания в сферата на пазарните проучвания и анализ на потребителското поведение.
Новото стратегическо сътрудничество ще предоставя на клиентите бърз и ефективен достъп до онлайн пазарни проучвания в реално време.
Чрез това партньорство gutsandbrainsDDB, PHD и Optimum Media OMD ще могат да предоставят на своите клиенти бърз достъп до ключови пазарни инсайти – в подкрепа на вземането на по-информирани маркетингови решения.
„С JTN надграждаме способността си да взимаме решения, базирани на данни, в още по-кратки срокове. Нашите клиенти ще могат да валидират идеи, да тестват послания, да следят маркови индикатори и да се адаптират в реално време към динамиката на пазара“, коментира Ангелос Парасхакис, CEO на adhub.
Новото портфолио от услуги за изследване включва:
- Online Concept Testing – бърза и достъпна оценка на рекламни концепции
- Ad Recall & Ad Response Tracking – измерване на ефективност на рекламни кампании
- Brand Awareness & Perception Tracking – проследяване на разпознаваемост и нагласи
- Campaign Pre-testing – проверка на съобщения, визии и тон преди стартиране
- Post-launch Effectiveness Surveys – оценка на резултатите след кампания
- Segmentation Studies – дълбоки профили на аудитории по поведение и мотивация
- Usage & Attitude (U&A) Studies – разбиране на потребителски навици и нагласи
- Pricing Sensitivity Testing – измерване на ценова еластичност и предпочитания
- Product & Service Feedback – оценка на текущи продукти/услуги
- Rapid Pulse Polls – експресни 1-въпросни проучвания в рамките на 24 часа
Със стратегическото въвеждане на бързи, модулни изследвания adhub. цели не само да подобри ефективността на маркетинговите инвестиции на своите клиенти, но и да направи достъпна data-driven култура на взимане на решения – не само за големи корпорации, но и за малки и средни брандове.
JTN е една от водещите компании за пазарни проучвания онлайн – с проекти в над 80 страни по света и с над 600 местни, регионални и международни клиенти. Името на JTN се свързва с най-актуалните методи и технологии в областта на поведенческия анализ на потребителите.
adhub. е сред водещите групи за рекламно и медийно обслужване в България, в която си партнират едни от най-успешните международни и локални компании – криейтив агенциите guts&brainsDDB, DNA и TribalWorldwide Sofia, медийните PHD и Optimum Media OMD, продуцентската къща Final New и BTL агенцията „Готово“.