/ iStock/Getty Images
За „Виртуалните пробни“, рекламните похвати и мотивите за участие в конкурса eCommerce Academy Awards 2022, разказват от Ellen More
Как се промени търговията с дрехи през последните 20 години, каква е тайната на дългогодишния успех и имат ли почва у нас виртуалните пробни, разказва Ellen More.
 
Представете се с няколко изречения?

ELLEN MORE е модна марка дрехи, която създава устойчива и стилна визия за всяка дама. Влюбени в красотата и силата на модата, нашият екип от професионалисти с над 20 години опит в бранша, създава дрехи  за всеки вкус и за всеки повод. Залагаме на перфектна изработка до най - малкия детайл. Разполагаме с производствена и складова база.

Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?

ELLEN MORE

Нашата марка ELLEN MORE е създадена през 2020 г. в гр. Русе. Създаването ѝ е съпроводено от редица фактори, сред които са: създаване на наша модна визия чрез собствена марка дамско облекло, както и налагане на тенденции към устойчива мода. Считаме, че водени от модните тенденции, можем да създадем облекло и визия за всеки дамски вкус – от офис облекло, до стил за морето.

Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?

За да поддържаме интереса на нашите клиенти правим проучвания от какво се нуждаят те. Също така създаваме интересно блог съдържание, което освен полезна информация, насочва нашите клиенти към идеи за модни визии чрез дрехи от нашия бранд. Стремим се да поддържаме социалните мрежи с интересни и увлекателни постове. Изпращаме бюлетин към клиенти чрез имейл кампания, с които ги държим в течение относно намалени или нови продукти, блог публикации, нови категории продукти и актуални кампании. Създаваме атрактивни опаковки и персонализирани благодарствени картички за всяка поръчка. Държим на персоналното отношение към всеки клиент.

Къде може да намерим вашите продукти?

ELLEN MORE

В момента продаваме и предлагаме нашите продукти предимно онлайн – чрез нашия сайт www.ellenmore.com, фейсбук страница @ellenmore.online и инстаграм профил @ellenmore_shop_bg. Също така сме регистрирани на много маркетплейсове. Разработваме и В2В онлайн магазин. Освен това работим както с търговци на едро, така и с физически магазини в цялата страна.

Работите ли с външни агенции?

Работим с външна агенция, която се грижи за рекламата ни в мрежата на Meta (Facebook и Instagram). Те управляват и седмичния ни e-mail бюлетин. Друга агенция се занимава с копирайтинг, SEO и виртуален мърчандайзер за сайта ни.
 
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?

Маркетинговите ни активности всеки месец включват блог публикации, график с постове за социалните мрежи, имейл кампании, сезонни и тематични кампании.
 
Продавате ли в чужбина и какво е различното там?
 
ELLEN MORE

За момента не продаваме в чужбина, но сме се насочили към румънския и гръцкия пазар, тъй като са най - близките до нас и добре развити пазари.

Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати ви се иска да приложите, а все още не сте?

Според проучването, което направихме, трябва да създаваме креативно и целенасочено видео съдържание. Google рекламата и публикуването на продукти в Google е още един рекламен похват, който смятаме да използваме в съвсем скоро време. Работим по създаването на Tik-Tok видео съдържание, което е доста популярно средство за реклама напоследък.

Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022?

Мотивът ни да участваме в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 е само един – искаме да придобием ясна представа за това до къде сме достигнали и адекватно ли реагираме на заобикалящата ни политическа и социална търговска обстановка.

Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?

Според нас специално за търговията с дрехи и модни аксесоари следва да се създадат виртуални пробни, в които хората да „пробват“ дрехите и да придобият ясна представа за тях. Според гледната точка на нашите търговци трябва да отпадне наложеният платеж, защото много хора поръчват стоки и не ги взимат от куриерите, а това генерира огромни загуби за бизнеса.