За Хобито, подходящо за малки и големи, ще ни разкаже Анелия Йосифова, управител и собственик на ДиамантАрт ЕООД
Kакво представляват диамантените гоблени?
Диамантеният гоблен се създава с малки диамантени мъниста в различни цветове. Самият процес включва редене на цветни, блестящи мъниста на точно определени места, където допринасят за изграждането на цялостната картина.
Реденето на диамантен пъзел е от най-предпочитаните занимания сред любителите на ръчно изработени творби или продукти. То е подходящо за всякакви възрасти. Дейността е изключително лесна и приятна, дори някои я определят като терапевтична и медитативна.
Крайният резултат е безупречна картина, която не само предлага нужния детайл за съвършенство, но и блести благодарение на малките “диамантчета”, които са използвани в процеса.
Основното ми желание оттогава е "ДиамантАрт" да бъде мястото от където всеки може да си закупи качествен диамантен гоблен на достъпна цена.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
За щастие нашите продукти са толкова пленяващи, че веднъж запознали клиентите ни с тях - няма нужда да правим друго.
Диамантените гоблени са изключително подходящи и за деца над 6 - годишна възраст. Това е чудесен начин да откъснем малко децата от електронните устройства. Едно от най-важните умения, което децата развиват е концентрацията. Също така, за да създадеш красива диамантена картина, трябва да си последователен и търпелив. А тези качества се развиват лесно, когато всъщност се забавляваш.
Отскоро предлагаме възможност клиентите да поръчат комплект за изработка на диамантен гоблен по тяхна собствена снимка, като предварително получават визуализация как ще изглежда тя, когато я наредят. А най-хубавото е, че получават поръчките си в рамките на само 2 дена. Развивате ли и други канали за продажба?
Да, освен с онлайн магазина ни diamantart.bg, развиваме и b2b канал. Няколко книжарници и магазини за играчки се свързаха с нас с желание за партньорство. Наши продукти могат да бъдат намерени и в маркетплейса на eMag, включително и в Румъния. Те привличат много клиенти с маркетинговите си активности и са много подходящ канал за продажба на нашите продукти.
В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Много бихме желали да продължаваме да развиваме частта с търговия на едро, както във вериги книжарници и магазини за детски стоки и играчки, така и с други онлайн магазини.
Клиентите ни се обаждат с молба да им кажем къде може да отидат и просто да видят и пипнат диамантените гоблени - ето в тази част партньорството ни с физически обекти ще бъде от полза и за нас и за клиентите ни.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
С маркетинг агенцията, с която работим, много внимателно планираме всичките активности, които ще имаме, на всеки 6 месеца. Тъй като сме млад бранд, все още опитваме различни неща, но основното, на което сме се спрели, е развитие на Facebook и Instagram каналите на сайта ни:@Diamantart.bg. Там активно рекламираме или организираме игри.
Всеки месец публикуваме и статии в нашия блог. Със статиите в блога даваме полезни съвети и идеи, разясняваме различни понятия, отговаряме на популярни въпроси.
Отскоро започнахме по-активно да наблягаме на мейл маркетинга, имаме и няколко кампании с инфлуенсъри. Тази активност ни помага да представим продуктите си пред една от основните ни групи клиенти - майки с малки деца. И не на последно място се грижим за нашето присъствие в Google. Работите ли с външни агенции?
Ние сме много малък екип и щеше да е истинска катастрофа, ако не разчитахме на външни фирми, които да ни помагат с този проект. Изключително съм щастлива, че още със старта на "ДиамантАрт" започнахме работа с една дигитална маркетинг агенция, която ни съдейства във всички аспекти - от SEO до реклама във Facebook и Instagram, както и комуникацията с инфлуенсъри. Вярвам, че добрият екип е решаващ за реализацията на всяка идея и затова съм благодарна на PAN Digital, че толкова отдадено работят с нас.
По отношение на изпълняването на поръчките на нашите клиенти и изпращането им в кратък срок, разчитаме на фулфилмънт център. Също от самото начало се спряхме на BigArena Fulfillment и се радваме, че клиентите са доволни, а ние - спокойни.
Връзката с клиенти, маркетирането и изпълнението на поръчките са от голямо значение за съществуването на един онлайн магазин и затова държим да работим с професионалисти.
Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати ви се иска да приложите, а все още не сте?
Досега винаги сме разчитали на онлайн рекламата - било в социалните мрежи или търсачките. Тъй като сме онлайн магазин е нормално да привлечем първо аудиторията, която вече е в интернет и пазарува активно там, но има доста голяма част от нашите клиент, която не е пазарувала досега онлайн или го прави изключително рядко. В България онлайн търговията все още е ниско развита. Бихме могли да ги достигнем тези потенциални клиенти с външна реклама на ключови места в градовете или например с радио реклама. Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г.?
Изключително сме щастливи, че имаме възможност да вземем участие в първото издание на конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г. Определено e-commerce общността в България има нужда от такъв тип конкурси, където да се покажат добрите практики, да се обменят добри идеи и контакти.
Най-силният ни мотив за участие в конкурса е желанието ни да популяризираме бранда "DiamantArt" пред нова и по-широка аудитория.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
"DiamantArt" е първият проект на нашия екип в България. От 7 години продаваме в Западна Европа и в началото ни беше изключително странна идеята да потвърждаваме всяка поръчка по телефона. Поради факта, че 90% от клиентите избират наложения платеж, разбирахме защо повечето колеги го правят. Ние считахме, че можем да се справим и без това допълнително потвърждение и нямахме проблеми допреди няколко месеца, след атака на нелоялни конкуренти, които започнаха съвсем целенасочено да пускат фалшиви поръчки.
Не знам дали практиката за наложен платеж е проблема или нелоялната конкуренция. Ще ни улесни процесите, ако имаме повече продажби без наложен платеж и ще се радвам, ако повече клиенти започнат да предпочитат онлайн плащането.
Kакво представляват диамантените гоблени?
Диамантеният гоблен се създава с малки диамантени мъниста в различни цветове. Самият процес включва редене на цветни, блестящи мъниста на точно определени места, където допринасят за изграждането на цялостната картина.
Реденето на диамантен пъзел е от най-предпочитаните занимания сред любителите на ръчно изработени творби или продукти. То е подходящо за всякакви възрасти. Дейността е изключително лесна и приятна, дори някои я определят като терапевтична и медитативна.
Крайният резултат е безупречна картина, която не само предлага нужния детайл за съвършенство, но и блести благодарение на малките “диамантчета”, които са използвани в процеса.
DiamantArt
Откога съществува компанията и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Основното ми желание оттогава е "ДиамантАрт" да бъде мястото от където всеки може да си закупи качествен диамантен гоблен на достъпна цена.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
За щастие нашите продукти са толкова пленяващи, че веднъж запознали клиентите ни с тях - няма нужда да правим друго.
Диамантените гоблени са изключително подходящи и за деца над 6 - годишна възраст. Това е чудесен начин да откъснем малко децата от електронните устройства. Едно от най-важните умения, което децата развиват е концентрацията. Също така, за да създадеш красива диамантена картина, трябва да си последователен и търпелив. А тези качества се развиват лесно, когато всъщност се забавляваш.
Отскоро предлагаме възможност клиентите да поръчат комплект за изработка на диамантен гоблен по тяхна собствена снимка, като предварително получават визуализация как ще изглежда тя, когато я наредят. А най-хубавото е, че получават поръчките си в рамките на само 2 дена. Развивате ли и други канали за продажба?
Да, освен с онлайн магазина ни diamantart.bg, развиваме и b2b канал. Няколко книжарници и магазини за играчки се свързаха с нас с желание за партньорство. Наши продукти могат да бъдат намерени и в маркетплейса на eMag, включително и в Румъния. Те привличат много клиенти с маркетинговите си активности и са много подходящ канал за продажба на нашите продукти.
В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Много бихме желали да продължаваме да развиваме частта с търговия на едро, както във вериги книжарници и магазини за детски стоки и играчки, така и с други онлайн магазини.
Клиентите ни се обаждат с молба да им кажем къде може да отидат и просто да видят и пипнат диамантените гоблени - ето в тази част партньорството ни с физически обекти ще бъде от полза и за нас и за клиентите ни.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
С маркетинг агенцията, с която работим, много внимателно планираме всичките активности, които ще имаме, на всеки 6 месеца. Тъй като сме млад бранд, все още опитваме различни неща, но основното, на което сме се спрели, е развитие на Facebook и Instagram каналите на сайта ни:@Diamantart.bg. Там активно рекламираме или организираме игри.
Всеки месец публикуваме и статии в нашия блог. Със статиите в блога даваме полезни съвети и идеи, разясняваме различни понятия, отговаряме на популярни въпроси.
Отскоро започнахме по-активно да наблягаме на мейл маркетинга, имаме и няколко кампании с инфлуенсъри. Тази активност ни помага да представим продуктите си пред една от основните ни групи клиенти - майки с малки деца. И не на последно място се грижим за нашето присъствие в Google. Работите ли с външни агенции?
Ние сме много малък екип и щеше да е истинска катастрофа, ако не разчитахме на външни фирми, които да ни помагат с този проект. Изключително съм щастлива, че още със старта на "ДиамантАрт" започнахме работа с една дигитална маркетинг агенция, която ни съдейства във всички аспекти - от SEO до реклама във Facebook и Instagram, както и комуникацията с инфлуенсъри. Вярвам, че добрият екип е решаващ за реализацията на всяка идея и затова съм благодарна на PAN Digital, че толкова отдадено работят с нас.
По отношение на изпълняването на поръчките на нашите клиенти и изпращането им в кратък срок, разчитаме на фулфилмънт център. Също от самото начало се спряхме на BigArena Fulfillment и се радваме, че клиентите са доволни, а ние - спокойни.
Връзката с клиенти, маркетирането и изпълнението на поръчките са от голямо значение за съществуването на един онлайн магазин и затова държим да работим с професионалисти.
Кои нови маркетингови инструменти или рекламни похвати ви се иска да приложите, а все още не сте?
Досега винаги сме разчитали на онлайн рекламата - било в социалните мрежи или търсачките. Тъй като сме онлайн магазин е нормално да привлечем първо аудиторията, която вече е в интернет и пазарува активно там, но има доста голяма част от нашите клиент, която не е пазарувала досега онлайн или го прави изключително рядко. В България онлайн търговията все още е ниско развита. Бихме могли да ги достигнем тези потенциални клиенти с външна реклама на ключови места в градовете или например с радио реклама. Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г.?
Изключително сме щастливи, че имаме възможност да вземем участие в първото издание на конкурса eCommerce Academy Awards 2022 г. Определено e-commerce общността в България има нужда от такъв тип конкурси, където да се покажат добрите практики, да се обменят добри идеи и контакти.
Най-силният ни мотив за участие в конкурса е желанието ни да популяризираме бранда "DiamantArt" пред нова и по-широка аудитория.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
"DiamantArt" е първият проект на нашия екип в България. От 7 години продаваме в Западна Европа и в началото ни беше изключително странна идеята да потвърждаваме всяка поръчка по телефона. Поради факта, че 90% от клиентите избират наложения платеж, разбирахме защо повечето колеги го правят. Ние считахме, че можем да се справим и без това допълнително потвърждение и нямахме проблеми допреди няколко месеца, след атака на нелоялни конкуренти, които започнаха съвсем целенасочено да пускат фалшиви поръчки.
Не знам дали практиката за наложен платеж е проблема или нелоялната конкуренция. Ще ни улесни процесите, ако имаме повече продажби без наложен платеж и ще се радвам, ако повече клиенти започнат да предпочитат онлайн плащането.