Жители на Своге са недоволни от ремонта на пътния участък, където при катастрофа загинаха 20 души. Според тях новата мантинела не е сложена добре и е много опасна за пешеходците.
Хората твърдят, че не по целия път е сменен горният слой на настилката. А според прокуратурата именно некачественият асфалт е една от причините за трагичния инцидент от преди осем месеца.
В четвъртък прокуратурата привлече като обвиняеми още 7 души по случая. Първоначално с обвинение се сдоби само шофьорът на автобуса.
Още 7 души с обвинения заради катастрофата край Своге
„Нашите протести не бяха за оставки. Ремонтите, които бяха направени, не са качествени. Пешеходните тротоари нямат изход. Опасно е. Бяха обещали, че ще направят пасарелки, липсват пешеходни пътеки и то на места, където минават деца”, заяви пред NOVA протестиращата Камелия Димчева. Тя допълни, че след инцидента ограничението в района е променено на 30 км/ч.
Недоволните казаха още, че не е сменена настилката на целия участък. „Те ремонтираха само 800 м. Има още какво да се желае и да се постигне. Трябва да се вземат мерки преди да е станал следващ инцидент”, категорични са протестиращите.
Институтът за пътна безопасност с остри критики към мантинелата край Своге, АПИ отричат
„На работната среща поставихме въпроса за мантинелата. Не мога да кажа защо е направено така, че да се налага прескачане. Наистина е опасно, защото хората се движат по платното. Тези недомислици трябва да се оправят час по-скоро”, заяви зам.-кметът на община Своге Валентин Михайлов.
Председателят на Научно-техническите съюзи в транспорта Ясен Ишев коментира, че водачите не спазват ограничението в участъка. „Вина за състоянието на този участък има изпълнителят на проекта, изпълнителят на надзора и т.н. По веригата има пропуски в работата”, каза още Ишев. По думите му повече не трябва да се допускат грешки в ремонтите на пътните участъци.
АПИ: Монтираните мантинели в участъка край Своге са от най-висок клас
Според пътният експерт Иван Стателов подменената пътна настилка вероятно не е направена по най-новите и съвременни разбирания за асфалтополагане.
Хората твърдят, че не по целия път е сменен горният слой на настилката. А според прокуратурата именно некачественият асфалт е една от причините за трагичния инцидент от преди осем месеца.
В четвъртък прокуратурата привлече като обвиняеми още 7 души по случая. Първоначално с обвинение се сдоби само шофьорът на автобуса.
Още 7 души с обвинения заради катастрофата край Своге
„Нашите протести не бяха за оставки. Ремонтите, които бяха направени, не са качествени. Пешеходните тротоари нямат изход. Опасно е. Бяха обещали, че ще направят пасарелки, липсват пешеходни пътеки и то на места, където минават деца”, заяви пред NOVA протестиращата Камелия Димчева. Тя допълни, че след инцидента ограничението в района е променено на 30 км/ч.
Недоволните казаха още, че не е сменена настилката на целия участък. „Те ремонтираха само 800 м. Има още какво да се желае и да се постигне. Трябва да се вземат мерки преди да е станал следващ инцидент”, категорични са протестиращите.
Институтът за пътна безопасност с остри критики към мантинелата край Своге, АПИ отричат
„На работната среща поставихме въпроса за мантинелата. Не мога да кажа защо е направено така, че да се налага прескачане. Наистина е опасно, защото хората се движат по платното. Тези недомислици трябва да се оправят час по-скоро”, заяви зам.-кметът на община Своге Валентин Михайлов.
Председателят на Научно-техническите съюзи в транспорта Ясен Ишев коментира, че водачите не спазват ограничението в участъка. „Вина за състоянието на този участък има изпълнителят на проекта, изпълнителят на надзора и т.н. По веригата има пропуски в работата”, каза още Ишев. По думите му повече не трябва да се допускат грешки в ремонтите на пътните участъци.
АПИ: Монтираните мантинели в участъка край Своге са от най-висок клас
Според пътният експерт Иван Стателов подменената пътна настилка вероятно не е направена по най-новите и съвременни разбирания за асфалтополагане.