На 15 или 16 юни в Министерството на туризма ще се проведе широка среща на националните асоциации, които се занимават с дигитална реклама. Това обяви министърът на туризма Христо Проданов по време на първото издание на форума „БГ ТУРИЗЪМ – ЛЯТО 2022“, организиран от Българската телеграфна агенция (БТА) в Пресклуба й във Варна. 

Ще ги помоля да съберем усилията си и да използваме техния потенциал, за да направим нещо, което е добро за България, каза ресорният министър. 

Министър Проданов: Засилваме рекламата на балнеотуризма в Полша

Той допълни, че по обществени поръчки и по задания, които се залагат от държавата, участват определен кръг фирми, но техният потенциал се свежда само до това. Всички, които са добри, не се занимават с държавата и с обществени поръчки, коментира Проданов. По думите му това е следващата стъпка, която трябва да бъде предприета, за да се изгради по-добра визия за България. 

От своя страна генералният директор на БТА Кирил Вълчев коментира, че е необходимо всички отговорни институции да обединят усилия, защото колкото и да е прекрасен един хотел, когато образът на страната не е познат или е лош, няма никакъв шанс за успех.