Пума започва кампания за продажби в Китай
Пума започва кампания за продажби в Китай / netinfo

Германската компания за спортно облекло Пума обяви, че започва кампания за продажби в Китай, година преди Олимпийските игри в Пекин, предаде ДПА. Според Пума китайският пазар има "много важна роля" в плановете на компанията за глобално разширяване.

"Вярваме, че в момента Пума има добри позиции да се превърне в една от водещите марки за спортно облекло в Китай", съобщи пред журналисти в Пекин главният изпълнителен директор на Пума Йохен Цайц.

Пума, която неотдавна продаде 62,1 процента от акциите си на френската компания за луксозни стоки Пино-Прентан-Редут (Pinault-Printemps-Redoute или PPR), планира да разшири обема на глобалните си продажби до около 4 млрд. евро (5,4 млрд. долара) през следващите няколко години, съобщи Цайц.

През първата половина на 2007 г. глобалните продажби на компанията бяха 1,4 млрд. евро. Въпреки силните позиции на конкуренти като Адидас (Adidas) и Найки (Nike) в Китай, според Цайц страната предлага "огромен пазар с нарастващ потенциал". Той съобщи, че миналата година продажбите на Пума в Китай са се удвоили, като тази година се очаква да нараснат с още 50 процента, а през 2008 г. - с още 40 процента.

След придобиването от Пино-Прентан-Редут, която е собственик на марки като Гучи (Gucci), Пума планира да запази "утвърдения си спортен имидж" и да продължи да разработва продукти в областта на модата и стила на живот.

Германската компания ще спонсорира национални олимпийски отбори, включително тези на Ямайка, Швеция, Дания, Гана и Мароко, на Олимпийските игри в Пекин през следващата година, посочва БТА. Новата олимпийска кампания ще бъде насочена и към други страни от азиатско-тихоокеанския регион като Япония, Южна Корея и Австралия, посочи Цайц.

Директорът на компанията уточни също, че използването на специална служба за борба с пиратството в Китай, е спомогнала за подобряване на защитата на марката. "Въпреки че проблемът (с пиратството) със сигурност не е решен, той се движи в правилната посока", заяви Цайц.