M3 Communications сред най-силните бизнес брандове в България
M3 Communications сред най-силните бизнес брандове в България / netinfo

M3 Communications Group, Inc. е една от най-силните бизнес марки според глобалната програма Superbrands. Водещата PR компания стана част от първото издание на каталога Business Superbrands, който представя историята и пътя към успеха на 52 от най-силните бизнес марки в България. Програмата Superbrands оперира в повече от 70 страни и промотира водещите марки на националния пазар, както и добрите бизнес практики.

Наградата за най-силна бизнес марка беше връчена по време на грандиозна церемония в Централния военен клуб миналата сряда. Министърът на икономиката и енергетиката Петър Димитров и изпълнителният директор на Superbrands International Еймън Седлър поздравиха и раздадоха наградни сертификати на мениджърите на едни от най-силните бизнес марки в България. На церемонията присъстваха представители на бизнеса и много официални гости, сред които посланикът на Великобритания у нас Негово Превъзходителство Стийв Уилямс.

Номинирана сред десетки свои конкуренти, M3 Communications Group, Inc. бе избрана за Business Superbrands в резултат на гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Business Superbrands Bulgaria, и чрез представително гласуване в Интернет на широк кръг от бизнес професионалисти.

Председател на Борда на Superbrands България тази година е Стоян Сталев, изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции. Сред членовете са Блага Букева, Божидар Божинов, Божидар Данев, Валентин Панайотов, Валери Запрянов, Максим Минчев, Марио Ал Джебури, Радосвет Радев, Сашо Дончев, Теодор Милев и други видни представители на обществените и деловите среди у нас. Партньор на Superbrands в онлайн вота е водещата агенция за маркетингови изследвания и консултации „Маркет Линкс".

Участниците в Интернет гласуването са степенували решаващите фактори за успешен бизнес бранд в следния ред: Качествени продукти/услуги – 82,2%; Отлична репутация – 62,7%; Висококвалифициран персонал – 60,8%; Високо ниво на познаваемост – 60,8%; Финансова стабилност – 55,4%; Иновативни продукти и услуги – 52,4%; Силен медиен профил – 41,3%; Корпоративна социална отговорност – 30,4%; Интернационално присъствие – 29,5%; Силна изследователска програма – 24,7%.

„За успеха на нашия бизнес най-важни са хората – нашите клиенти и колеги. Номинацията за бизнес супербранд и тази престижна награда са поредното доказателство, че след повече от 13 години на пазара продължаваме да намираме верния път към тях", каза Маргит Кеворкян, изпълнителен директор на M3 Communications Group, Inc., по време на церемонията.

M3 Communications Group, Inc. намери заслужено място и в първото издание на каталога Superbrands, който излезе на пазара в края на 2006 г. Книгата представи историята и съвременните постижения на част от най-силните брандове в България в сферата на потребителските стоки и услуги.