„Гугъл” и „Екостар” създават система за телевизионна реклама
„Гугъл” и „Екостар” създават система за телевизионна реклама / netinfo

Компанията „Гугъл” и фирмата „Екостар” (платена сателитна телевизия) се обединиха около идеята да разработят съвместно система за телевизионна реклама, която според тях ще е първата по рода си, съобщи френското сп. "Шаленж", цитирайки Ройтерс.

Новата система ще позволява да се купуват, продават и поместват рекламни съобщения по начин, който ще е по-добре насочен към телевизионните канали, излъчвани от

„Екостар”, а освен това ще бъде снабдена с по-добра система за определяне на аудиторията, пише БТА.

Двете компании не съобщават финансови подробности за сделката. Тя обаче ще засили присъствието на „Гугъл” в телевизионната реклама. „Екостар” има 13,1 млн. абонати на своята платена услуга за сателитна телевизия.