49 500 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през изтеклата 2015 г.
Почти 16 600 са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. Приблизително 14 700 са посетили териториалната агенция заради въпроси, свързани със здравния статус. 4000 са го направили поради необходимост от издаване на документ, около 1800 - за да получат информация, а повече от 1400 - формуляри.
За над 3700 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения», а за 2400 - регистрация и промени в регистрацията. Около 2000 са посетили офиса на НАП, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 870 - на ПИК /персонален идентификационен код/.
Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.
11 мин. е било средното време за изчакване на клиент през 2015 г., а 8 мин. - за неговото обслужване.