Благотворителната кампания „Изкуството за деца в нужда“ събра над 36 хил. лева
Благотворителната кампания „Изкуството за деца в нужда“ събра над 36 хил. лева / netinfo

За десета поредна година се проведе благотворителната инициатива „Изкуството за деца в нужда“ на Фондация „Св. Св. Константин и Елена”. Бяха откупени повече от 60 произведения на изкуството от каталога на Фондацията, а събраните средства в полза на деца в неравностойно положение са над 36 хиляди лева. Даренията бяха набрани от целогодишната кампания през 2018 г. за продажба на картини, пластики и фотографии и от парични дарения. 

Добрата кауза е в подкрепа на децата, младежите и девойките от дом „Княгиня Надежда“, от Центъровете за настаняване от семеен тип „Другарче“ и „Изгрев“ и от Центъра за специална образователна подкрепа "Св. Св. Кирил и Методий" в село Кривня. Подкрепят се и студенти-отличници от различни университети, които печелят стипендии от Фондацията. 

Благотворителната кампания Изкуството за деца в нужда събра над 36 хил. лева
Фондация „Св. Св. Константин и Елена”

Броят на дарителите расте с всяка изминала година, а благородната кауза става все по-популярна. В нея участват не само художници и галерии, които даряват картини, но и институции и частни лица, които ги откупват в подкрепа на децата. 

По традиция  в навечерието на коледните и новогодишни празници се проведе заключителният етап на кампанията – Благотворителен коктейл в Хотел-галерия Графит. Най-изявените партньори в благородната мисия на Фондация „Св. Св. Константин и Елена“ бяха отличени с годишните награди „Арт дарител 2018“. 

За своето дългогодишно и всеотдайно участие в дарителските инициативи призове получиха художниците Анатолий Панагонов и Паруш Парушев. 

За щедрост и изключителна съпричастност към благотворителната кауза бяха отличени Иван Радев, управител на „Перилис Трейдинг“ ЕООД и Жеко Жеков – управител на „Селена 10“. 

Благотворителната кампания Изкуството за деца в нужда събра над 36 хил. лева
Фондация „Св. Св. Константин и Елена”

Специалната вечер бе с участието на струнно трио „Магнифика“ и със специалната изява на Хилда Казасян, която подкрепи кампанията със своята музика.