Нов отдел за връзки с обществеността променя имиджа на БАН
Нов отдел за връзки с обществеността променя имиджа на БАН / netinfo

Да промени негативния имидж на Българската академия на науките (БАН) и да създаде нов публичен образ на институцията – това е целта на новия отдел връзки с обществеността към БАН. От академията заявиха, че поемат до голяма степен отговорността за липсата на комуникация с медиите и българското общество и е важно това да бъде променено.

Новият отдел ще поддържа връзката между всички институти на БАН и медиите. Ще представя последните новости в работата на учените и ще се опитва да предаде информацията на по-достъпен за широката общественост език. Това каза ръководителят на отделa – д-р Антоанета Христова. „Голямата цел на промяната на публичния образ е да се опитаме на база на това, което реално се случва да предизвикаме усещането първо за полза, за удовлетвореност, а и за гордост, че в условията, в които работим, произвеждаме продукт, който е не само сравним, а понякога и много по-висок от това, което се прави в европейски и световен мащаб.

Относно връзката на БАН с българското общество, председателят на Академията – акад. Никола Съботинов заяви, че „ Академията не трябва в никакъв случай да бъде изолирана от обществото. Тя трябва да живее с неговите нужди и непрекъснато да работи с него и за него”.