Кръстовището на бул. България и бул. Иван Гешов е най-трудно за регулиране
Кръстовището на бул. България и бул. Иван Гешов е най-трудно за регулиране / снимка: Sofia Photo Agency, архив
Кръстовището на бул. "България" и бул. "Иван Гешов" е най-трудно за регулиране
55923
Кръстовището на бул. "България" и бул. "Иван Гешов" е най-трудно за регулиране
  • Кръстовището на бул. "България" и бул. "Иван Гешов" е най-трудно за регулиране

Кръстовището на бул. "България" и бул. "Иван Гешов" и това на Орлов мост са най-трудните за регулиране. Това заяви за Дарик старши инспектор Стоимен Славев от КАТ-София.

Най-честите нарушения, които шофьорите правят, са каране с превишена скорост, преминаване на червен светофар и непропускане на пешеходците.

Все по-рядко са пешеходците, които се осмеляват да пресичат бул. "Цариградско шосе", но все още има такива.

Пътните полицаи често седят извън кабинката за наблюдение заради лошите условия на работа. Вишката на Орлов мост няма нито един здрав прозорец, а всичките са облепени с различни стикери. През лятото жегата е непоносима, а през зимата - студът. Климатик има, но е развален.

"Трудно се работи, но се справяме. Движението се регулира", сподели инспектор Стоимен Славев.

Единствената сравнително нова придобивка, с която пътните полицаи могат да се похвалят, е новият пулт. Едно дежурство е 8 часа.

"Всеки ден хората се сменяват, не е един и същ човек на това кръстовище, за да може да устоят на тези условия. Въртим хората", каза още инспектор Славев.

Въпреки че основното задължение на пътния полицай е регулацията на движението и санкционирането на нарушителите, за да се предотврати тежък пътен инцидент, всеки гражданин може да им съобщи и за други нередности.