Системата за управление на опашките тръгна и в НАП - Пазарджик
Системата за управление на опашките тръгна и в НАП - Пазарджик / netinfo
Пуснаха пробно системата “чакащи клиенти” и в Териториалната дирекция на НАП в Пазарджик, съобщи за Дарик радио директорът Георги Тахов. В момента нововъведението се тества и обслужва дневно над четиристотин клиенти на регионалната дирекция. По-рано през деня министърът на държавната администрация Николай Василев и изпълнителният директор на НАП Мария Мургина дадоха старт на системата в пловдивския офис на приходната администрация.

Въвеждането на услугата се реализира по проект на Министерството на държавната администрация и административната реформа. Системата за обслужване на чакащи клиенти съдържа клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети с номер; екрани на всяко гише; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване. Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и др. В създадената зона за клиенти са монтирани устройства, които информират потребителите за предлаганите услуги, за времето за чакане и обслужване като ги насочват към съответното гише.