100827
Репортаж на Искра Койчева
530 хиляди лева от бюджета на фондация "Пловдив 2019" за тази година ще отидат за финансиране на Държавната опера в града. Финансовата рокада е заради реализацията на редица мащабни проекти на операта с международни партньори като Театро Реджо Ди Парма, Арена ди Верона, Виенската държавна опера и Болшой театър. Това става ясно от документа, който влиза за гласуване на днешната сесия на ОбС.
Ако той бъде одобрен, фондацията през тази година ще разполага с бюджет от малко над 11 милиона лева. В сумата не влизат милионите, които бяха похарчени за откриващото събитие на 12 януари.
За финансиране на проектите от културната програма на Пловдив - ЕСК, са заделени малко над 7 милиона и 800 хиляди лева.
Почти 1 милион и 750 хиляди лева са предвидени за маркетинг и реклама. 682 000 лева от тях са за закупуване на ефирно време в национални телевизии и радиа, а 300 000 - за отразяване събитията от програмата в печатни и електронни медии.
Прави впечатление, че са заложени и още 300 000 лева за печатни информационни материали, отделно 80 000 лева за реклама и рекламни кампании, както и още 90 000 лева за организиране на престурове за международни и други медии. За мониторинг Пловдив 2019 ще плати 35 000 лева.
54 са служителите на фондация "Пловдив 2019". Сумата, предвидена за заплати, осигуровки, наеми и други разходи възлиза на 1 милион и 469 хиляди лева. От тях 240 000 лева са за склада в Тютюневия град, който фондацията ползва.
За командировки в страната са заделени 5 000 лева, а за същите такива в чужбина - 25 000 лева. Пак толкова са предвидените средства за пътувания на членове от екипа на фондацията за участие в международни срещи.
Припомням, че на предишното заседание на ОбС на Пловдив БСП и ВМРО отправиха критики към работата на фондация „Пловдив 2019“ и поискаха извънредна сесия с единствена точка дейността на организацията. Дали това ще стане факт, предстои да стане ясно.
Ако той бъде одобрен, фондацията през тази година ще разполага с бюджет от малко над 11 милиона лева. В сумата не влизат милионите, които бяха похарчени за откриващото събитие на 12 януари.
За финансиране на проектите от културната програма на Пловдив - ЕСК, са заделени малко над 7 милиона и 800 хиляди лева.
Почти 1 милион и 750 хиляди лева са предвидени за маркетинг и реклама. 682 000 лева от тях са за закупуване на ефирно време в национални телевизии и радиа, а 300 000 - за отразяване събитията от програмата в печатни и електронни медии.
Прави впечатление, че са заложени и още 300 000 лева за печатни информационни материали, отделно 80 000 лева за реклама и рекламни кампании, както и още 90 000 лева за организиране на престурове за международни и други медии. За мониторинг Пловдив 2019 ще плати 35 000 лева.
54 са служителите на фондация "Пловдив 2019". Сумата, предвидена за заплати, осигуровки, наеми и други разходи възлиза на 1 милион и 469 хиляди лева. От тях 240 000 лева са за склада в Тютюневия град, който фондацията ползва.
За командировки в страната са заделени 5 000 лева, а за същите такива в чужбина - 25 000 лева. Пак толкова са предвидените средства за пътувания на членове от екипа на фондацията за участие в международни срещи.
Припомням, че на предишното заседание на ОбС на Пловдив БСП и ВМРО отправиха критики към работата на фондация „Пловдив 2019“ и поискаха извънредна сесия с единствена точка дейността на организацията. Дали това ще стане факт, предстои да стане ясно.