Раздават таблети и фотоапарати в кампанията „Влез в час с данъците“
Раздават таблети и фотоапарати в кампанията „Влез в час с данъците“ / НАП

През месец януари 2015 г. НАП стартира втория етап на кампанията „Влез в час с данъците“. Тази година мотото е „Парола: Касова бележка“.

В рамките на кампанията 72 служители на НАП ще посетят близо 120 училища в цялата страна. Близо 600 ученика са се включили в играта "Парола: Касова бележка" и са регистрирали над 8 000 касови бележки през първия месец от старта.

Над 9 500 фенове следят публикациите на фенстраницата на кампанията в социалната мрежа "Фейсбук". Габровския офис на НАП също ще се включи в кампанията като ще посети НАГ „В.Априлов“и ПГ „Рачо Стоянов“в Дряново.

В играта не могат да участват деца на служители на НАП, както и на служители на агенциите, свързани с организацията на играта.

Чрез създаденото приложението в социалната мрежа и за мобилния телефон htts:www.Facebook.com/vlezvchas, всеки ученик може да участва в играта „Парола: Касова бележка“ като регистрира 3 реквизита от всеки получен фискален бон след 01.01.2015 г.

Раздават таблети и фотоапарати в кампанията Влез в час с данъците
netinfo

За участие в играта е необходима регистрация, която включва следните данни: име, училище, населено място по местоживеене и възраст. След регистрацията, участникът въвежда в  специално поле на приложението  следните реквизити от касова бележка, които гарантират нейната валидност - дата, час и сума на покупката или получената услуга.

В играта могат да бъдат регистрирани единствено касови бележки, които са  издадени след 1 януари 2015 година, включително.

Участникът може да участва неограничен брой пъти с неограничен брой касови бележки в играта. Всяка една касова бележка участва самостоятелно в жребия за награда за конкретния етап.

Колкото повече касови бележки регистрира участникът, толкова повече се увеличава  шансът за успех в жребия за наградите.

Продължителността на играта е 5 месеца. Всеки месец е отделен етап. За всеки един етап от играта ще бъде избран един победител.

Жребият включва всички участници, които са се включили в конкретния етап на играта. Победителите ще бъдат избирани на случаен, лотариен принцип със специален софтуер.

Участниците в играта ще се състезават за таблети, фотоапарати и специалната награда  - плейстейшън.