/ METRO
Азбучно правило в търговията е, че цените на едро са по-ниски и по-изгодни от цените на дребно.
 
Във времена на силно променливи цени търговците на дребно и предприемачите в областта на бързооборотните стоки търсят доверени партньори, при които цените се поддържат на ниво без резки отклонения.
 
Тази стабилност не е въпрос само на цифри във финансовите книги, а е ключът към успеха на множество малки търговски обекти в цялата страна.
 
Когато човек се среща и разговаря с тях, историите им са колкото различни, толкова и еднакви. Всички те са посветили живота си на развитието на търговски обект, а често в работата е ангажирано цялото семейство.
 
Не са малко и случаите, в които един такъв хранителен магазин се превръща в основен работодател в дадено населено място. За всички тях резките смени на цените биха довели до сериозни финансови сътресения и до реалната възможност цели семейства да останат без препитание.


Те споделят, че намират сигурност в новата ценова стратегия на Метро - “Цени на ниво”. Тя им позволява да пазаруват с по-голяма отстъпка продукти в по-големи количества, като в същото време не ги притиска да купуват “сега и веднага”, както е с ограничените във времето ценови оферти.

В асортимента на “Цени на ниво“ са включени над 4000 продукта и продължават да се добавят нови.

Благодарение на такъв голям партньор ние можем да зареждаме магазина си с разнообразни стоки, но и лесно да сменяме продуктите според желанието на клиента. Удобно е, че можем да комбинираме между различни вкусове или видове на един и същи продукт и така купуваме само планираното количеството, а не излишно”, споделя собственик на хранителен магазин от Стара Загора, Драго Драголов
 
Неговата история не е изключение. От всички краища на страната смели предприемачи разказват за ежедневието си такова, каквото е - пълно с предизвикателства, но и с много сбъднати цели и мечти, благодарение на “Цени на ниво”.
 
Вижте истинския дух на българския предприемач:
  


Философията на „Цени на ниво“ не е нова, но е въведена в параметри, които да са удобни както за крайните клиенти, така и за малките магазини или по-големите търговци - с нарастване на количеството намалява и цената.
 
Сега на малките търговци им е нужно само добро планиране и вслушване в желанията на клиентите. Цените на ниво ще им помогнат да преодолеят кризата по-леко.