Гимназия „Райко Цончев“ получи висока оценка от МОН за въведена иновация, съобщиха от учебното заведение. Там се проведе мониторинг от комисия по оценяването на училищата, включени в регистъра на иновативните училища в страната.
По време на посещението си комисията имаше възможност да наблюдава и участва в два открити урока. Първият бе бинарен урок на тема „Фразеологизмите в българския и английски език“, а втория - по предмета Етикет и ценности, на тема „Концепция за социално значими личности“ с ученици от 8 и 9 клас.
Учители от Профилирана гимназия „Райко Цончев“ с награди за принос в образованието
При проведения мониторинг по петнадесет критерия училището получи много висока оценка за идеята и свършената работа до момента. Комисията от МОН сподели, че иновацията се отличава със своята широкообхватност и задълбоченост.
Иновативният екип в лицето на Драгомир Цукев и Маргарита Христова бе поздравен за проведените през настоящата учебна година бинарни уроци, изградено сътрудничество с външни организации и родители. Също така получи поздравления и за отличното екипното преподаване (team teaching), безупречната подготовка на учениците и сплотеността между ученици и учители по време на двата урока, които наблюдава.
Припомняме, че смелата иновация на Гимназия „Райко Цончев“ стартира в началото на учебната година и се изразява в обучаване на учениците според индивидуалните им потребности и ниво на знанията; широко прилагане на модерни и ефективни обучителни методи, работа по наддисциплинарни програми и въвеждане на нови предмети под общ бранд „Аз и другите“: Етикет и ценности, Ние и светът и Старт в кариерата.
По време на посещението си комисията имаше възможност да наблюдава и участва в два открити урока. Първият бе бинарен урок на тема „Фразеологизмите в българския и английски език“, а втория - по предмета Етикет и ценности, на тема „Концепция за социално значими личности“ с ученици от 8 и 9 клас.
Учители от Профилирана гимназия „Райко Цончев“ с награди за принос в образованието
При проведения мониторинг по петнадесет критерия училището получи много висока оценка за идеята и свършената работа до момента. Комисията от МОН сподели, че иновацията се отличава със своята широкообхватност и задълбоченост.
Иновативният екип в лицето на Драгомир Цукев и Маргарита Христова бе поздравен за проведените през настоящата учебна година бинарни уроци, изградено сътрудничество с външни организации и родители. Също така получи поздравления и за отличното екипното преподаване (team teaching), безупречната подготовка на учениците и сплотеността между ученици и учители по време на двата урока, които наблюдава.
netinfo