Кметът Димитър Николов лично проверявал как работят заетите в местната администрация, като подавал сигнали към общинския горещ телефон за граждани.
„Първият път, когато се обадих на този телефон, бях шокиран от бавната реакция и отделите, към които постоянно ме препращаха. Първоначално ме свързаха с общинския отдел „Озеленяване", след това към „Екология", след това отново трябваше да говоря със служителите в отдела по „Озеленяване". Това показа, че работата ни в тази посока не е достатъчно ефективна. Това ми позволи да видя по-ясно нещата и да рестартирам цялата система", обясни Николов в ефира на Дарик Югоизток.
По думите му, към момента конкретните сигнали отиват при конкретни служители. Задължителна става и връзката община - граждани, като се изпраща информация за развитието по всеки отделен сигнал.
„Смея да твърдя, че сме подобрили тази дейност и количеството на приетите сигнали го доказва", категоричен е Димитър Николов.
Кметът не скри, че все още проверява как работи системата. Регистрирал се като случаен гражданин и съобщавал за различни проблеми в града. Наблюдавал реакцията на служителите в местната администрация и давал препоръки, ако се налага.