/ netinfo
професор Милен Балтов
99678
професор Милен Балтов
  • професор Милен Балтов
Ръстът на малките брандове в световното производство на стоки от първа необходимост (храна, дрехи и други) заплашва гигантите в тази област. Това беше темата на рубриката „Икономистът говори“, която слушате по Дарик Югоизток всеки четвъртък.

Ще се отрази ли поскъпването на природния газ на млечните продукти?

От разбора на заместник-ректора на Бургаския свободен университет професор Милен Балтов стана ясно, че между 2011 и 2015 година растежът на този сегмент е 6%, като едва 3% от него е на 25-те най-големи компании-производителки на такива стоки в света.

Евростат: Потребителски стоки и услуги са най-евтини в България

Истински големият растеж е на 20 000 малки фирми (под първите 100 в света), които в повечето случаи предлагат нови марки на пазара. В тази област на предлагане на такива стоки дълго време това се е смятало за напълно нереалистично, обяви професор Балтов.

Чуйте предаването в звуковия файл: