/ istock
Изпълнителният директор на CrowdStrike (CRWD.O) Джордж Курц се извини за глобалния технически срив, който наруши работата на множество индустрии в петък, и обеща да работи с всички свои клиенти, за да възстановят работата си, предаде Reuters.

Дълбоко съжаляваме за въздействието, което сме причинили на клиентите, на пътниците, на всички, които са засегнати от това, включително и нашата компания“, заяви той в предаването „Днес“ на NBC News.

Курц заяви, че проблемът се дължи на грешка в актуализация.

"Идентифицирахме го много бързо и отстранихме проблема", съобщи той и добави, че CrowdStrike вече "работи с всеки клиент, за да се увери, че можем да ги върнем онлайн".

Той добави, че е имало негативно взаимодействие между актуализацията и операционната система на Microsoft, което е довело до срив на компютрите и е предизвикало глобалното прекъсван

„Много от клиентите рестартират системата и тя се появява и ще заработи“, каза Курц.

„Може да отнеме известно време за някои системи, които няма да се възстановят автоматично“, добави той, но компанията „ще се увери, че всеки клиент е напълно възстановен“.

Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня
Reuters