МВнР
МВнР / БГНЕС
Ситуационният център на МВнР получава денонощни сигнали във връзка с COVID-19
Във връзка с усложнената обстановка с разпространението на болестта COVID-19 бихме искали да информираме, че в дирекция „Ситуационен център“ на Министерството на външните работи денонощно се получават множество запитвания по телефона от граждани, съобщиха от МВнР.

По тази причина телефонните линии на „Ситуационен център“ +359 2 948 24 04, +359 2 971 38 56 са претоварени. Дори при сигнал „свободно“, ако не се получава отговор, това означава, че линията е заета, уточняват още от ведомството.

Парламентът единодушен: Страната ни е в извънредно положение за месец

В такива случаи гражданите биха могли да се свържат със „Ситуационен център“ на имейл: crisis@mfa.bg, както и да следят постоянно обновяваните съобщения на сайта на МВнР в рубриките „Съобщения на Ситуационния център“, „Пътувам за..“ в секция „Услуги и пътувания“