Херцогът и херцогинята на Съсекс са предали на Spotify своите "опасения" във връзка с дезинформацията за COVID, но ще продължат да работят с платформата.
Двойката заяви, че е "решена да продължи" сделката за съдържание на стойност около 25 млн. долара (18 млн. паунда), но и ще продължи да лобира пред шефовете на Spotify за промени.
Водещи изпълнители изтеглиха песни от стрийминг услугата в знак на протест срещу работата ѝ с Джо Роугън, водещ на американски подкаст, който е интервюирал скептици за ваксините. Нийл Йънг е сред тези, които прекъснаха връзките си.
В изявление говорител на фондация "Арчуел" предупреди за въздействието на "ширещата се дезинформация".
Меган и Хари добавиха: "През април миналата година нашите съоснователи започнаха да изразяват загриженост пред партньорите ни в Spotify относно реалните последици от дезинформацията за COVID-19 в платформата на Spotify. Продължихме да изразяваме опасенията си пред Spotify, за да гарантираме, че в платформата ѝ ще бъдат направени промени, които да помогнат за справяне с тази криза в общественото здраве. Очакваме Spotify да отговори на този момент и се ангажираме да продължим съвместната си работа, докато тя го направи."
Archewell Audio, базираната в Калифорния компания за аудиопродукция на херцозите на Съсекс, визира само един подкаст в Spotify - "специален празничен", публикуван през декември 2020 г.
Двойката заяви, че е "решена да продължи" сделката за съдържание на стойност около 25 млн. долара (18 млн. паунда), но и ще продължи да лобира пред шефовете на Spotify за промени.
Водещи изпълнители изтеглиха песни от стрийминг услугата в знак на протест срещу работата ѝ с Джо Роугън, водещ на американски подкаст, който е интервюирал скептици за ваксините. Нийл Йънг е сред тези, които прекъснаха връзките си.
В изявление говорител на фондация "Арчуел" предупреди за въздействието на "ширещата се дезинформация".
Меган и Хари добавиха: "През април миналата година нашите съоснователи започнаха да изразяват загриженост пред партньорите ни в Spotify относно реалните последици от дезинформацията за COVID-19 в платформата на Spotify. Продължихме да изразяваме опасенията си пред Spotify, за да гарантираме, че в платформата ѝ ще бъдат направени промени, които да помогнат за справяне с тази криза в общественото здраве. Очакваме Spotify да отговори на този момент и се ангажираме да продължим съвместната си работа, докато тя го направи."
Archewell Audio, базираната в Калифорния компания за аудиопродукция на херцозите на Съсекс, визира само един подкаст в Spotify - "специален празничен", публикуван през декември 2020 г.