Хенкел стартира цялостна глобална програма за солидарност в подкрепа на засегнати общности, клиенти и служители след избухването на пандемията COVID-19. Програмата включва дарение в размер на 2 милиона евро за фонда за борба с COVID-19 на Световната здравна организация, Фондацията на ООН и други организации. Освен финансово, компанията инициира и дарение от 5 милиона перилни, почистващи и козметични продукти и стартира производството на дезинфектанти. На своите служители, заети в производство, както и на работещите от вкъщи, компанията осигурява необходимите политики, практики и лични предпазни средства за осигуряване здравето и безопасността.
В България компанията направи финансови и продуктови дарения на обща стойност 76,000 лв.
Хенкел България подкрепи благородната кауза на Българския лекарски съюз „Герои в бяло“ с дарение на средства за закупуването на 847 гащеризони за многократна употреба за медицинския персонал. Националната кампания на Българския лекарски съюз има за цел да осигури средства за закупуване на маски, предпазни облекла, дезинфектанти и медицински изделия за болници и медицински персонал в цялата страна.
В партньорство с организациите „Операция плюшено мече“ и UNICEF България Хенкел дари перилни, почистващи и козметични продукти от първа необходимост от собствените си марки Rex, Bref, Somat, Fa, Gliss и Nature Box, допълнени с белина и дезинфектанти от дистрибутора на Хенкел „Астра и Ко”.
Първата пратка, организирана чрез „Операция плюшено мече“, бе разпределена между над 10 социални институции за сираци и възрастни хора в България, които имаха неотложна нужда от продуктите.
Втората продуктова дарителска вълна беше организирана с УНИЦЕФ България в общини, с които организацията си партнира. Продуктите бяха разпределени в областите Монтана и Сливен сред над 800 деца и семейства - с ниски доходи и от уязвими социални групи, които нямат възможност да закупят подобни хигиенни материали.
С дарение на боя Ceresit, Хенкел подпомогна обновяването на помещения за новата лаборатория за тестване на COVID-19 в УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов”.
Глобална програма за солидарност на Хенкел:
Част от корпоративното ДНК на Хенкел е социалната отговорност, която е основна част от идентичността на компанията още от основаването й през 1876 г. от Фриц Хенкел. Мотото “We care. We act.“ („Ние сме загрижени. Ние действаме.“) е все още валидно 144 години по-късно. На глобално ниво Хенкел стартира цялостна глобална програма за солидарност в подкрепа на служители, клиенти и засегнати общности от пандемията COVID-19. Чрез тази програма, компанията цели да насърчи и подпомогне своите бизнес партньори, хората в риск, както и всички, борещи се на първа линия с разпространението на коронавируса.
За Хенкел:
Хенкел има балансирано и разнообразно портфолио в световен мащаб. Със силни марки, иновации и технологии, компанията и трите й бизнес сектора заемат водещи пазарни позиции - както в индустриалния, така и в потребителския бизнес: Хенкел Лепила и Технологии е световният лидер на пазара в сектора на лепила и технологии. Със своите бизнес направления Перилни и почистващи препарати и Козметика, компанията също е лидер в много пазари и категории. Хенкел е основана през 1876 г. и има над 140 годишнина история, белязана от множество успехи и постижения. През фискалната 2019 г. Хенкел постигна продажби от над 20 милиарда евро и отбеляза оперативна печалба от около 3,2 милиарда евро. В Хенкел работят над 52 000 души по целия свят. Те формират разнообразен екип - обединен от силна корпоративна култура, обща цел и споделени ценности. Водещата роля на Хенкел за устойчивост се потвърждава от много международни индекси и класации.
В България компанията направи финансови и продуктови дарения на обща стойност 76,000 лв.
Хенкел България подкрепи благородната кауза на Българския лекарски съюз „Герои в бяло“ с дарение на средства за закупуването на 847 гащеризони за многократна употреба за медицинския персонал. Националната кампания на Българския лекарски съюз има за цел да осигури средства за закупуване на маски, предпазни облекла, дезинфектанти и медицински изделия за болници и медицински персонал в цялата страна.
В партньорство с организациите „Операция плюшено мече“ и UNICEF България Хенкел дари перилни, почистващи и козметични продукти от първа необходимост от собствените си марки Rex, Bref, Somat, Fa, Gliss и Nature Box, допълнени с белина и дезинфектанти от дистрибутора на Хенкел „Астра и Ко”.
Хенкел
Втората продуктова дарителска вълна беше организирана с УНИЦЕФ България в общини, с които организацията си партнира. Продуктите бяха разпределени в областите Монтана и Сливен сред над 800 деца и семейства - с ниски доходи и от уязвими социални групи, които нямат възможност да закупят подобни хигиенни материали.
С дарение на боя Ceresit, Хенкел подпомогна обновяването на помещения за новата лаборатория за тестване на COVID-19 в УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов”.
Хенкел
Част от корпоративното ДНК на Хенкел е социалната отговорност, която е основна част от идентичността на компанията още от основаването й през 1876 г. от Фриц Хенкел. Мотото “We care. We act.“ („Ние сме загрижени. Ние действаме.“) е все още валидно 144 години по-късно. На глобално ниво Хенкел стартира цялостна глобална програма за солидарност в подкрепа на служители, клиенти и засегнати общности от пандемията COVID-19. Чрез тази програма, компанията цели да насърчи и подпомогне своите бизнес партньори, хората в риск, както и всички, борещи се на първа линия с разпространението на коронавируса.
За Хенкел:
Хенкел има балансирано и разнообразно портфолио в световен мащаб. Със силни марки, иновации и технологии, компанията и трите й бизнес сектора заемат водещи пазарни позиции - както в индустриалния, така и в потребителския бизнес: Хенкел Лепила и Технологии е световният лидер на пазара в сектора на лепила и технологии. Със своите бизнес направления Перилни и почистващи препарати и Козметика, компанията също е лидер в много пазари и категории. Хенкел е основана през 1876 г. и има над 140 годишнина история, белязана от множество успехи и постижения. През фискалната 2019 г. Хенкел постигна продажби от над 20 милиарда евро и отбеляза оперативна печалба от около 3,2 милиарда евро. В Хенкел работят над 52 000 души по целия свят. Те формират разнообразен екип - обединен от силна корпоративна култура, обща цел и споделени ценности. Водещата роля на Хенкел за устойчивост се потвърждава от много международни индекси и класации.