/ NOVA
Уеб порталът предоставя уникално собствено съдържание в реално време
Един от най-големите всекидневни вестници у нас – в. „Телеграф“, вече може да бъде открит и онлайн на www.telegraph.bg. Сайтът е комбиниран източник на актуална информация и съчетава в себе си опита на журналистическите екипи на в. „Телеграф“ и спортния всекидневник „Мач Телеграф“. Уеб порталът допълва информационното и аналитично съдържание в богато портфолио от сайтове на водещата дигитална медийна и технологична компания Нет Инфо, част от Нова Броудкастинг Груп.

„Дигиталната трансформация на в. Телеграф е важна стъпка в бъдещото развитие на медията и разширяването на нейната аудитория. Екипът на Нет Инфо има богат и дългогодишен опит в изграждането на разпознаваеми и уникални дигитални продукти. Благодарение на тяхното ноу-хау и професионален стандарт, www.telegraph.bg успешно бе присъединен към екосистемата от информационни сайтове на компанията“, коментира Дирк Геркенс, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп и директор „Програмиране, продукция и рекламни продажби“ на Юнайтед Медия.

В сайта потребителите могат да открият основните новини в категориите: България, Спорт, Светът, Здраве, Крими, Бизнес, Градът и Общество. Журналистите на в. „Телеграф“ предоставят актуална информация до максимално широка аудитория в реално време и чрез собствени разследвания, анализи, интервюта и коментари. Telegraph.bg търси още любопитни и развлекателни теми от всички аспекти на живота – лайфстайл, известни личности, изкуство, технологии, иновации и астрология.

„Най-тиражният вестник – „Телеграф“, в съчетание с лидера в спортната журналистка - „Мач Телеграф“, може да има само една цел в интернет пространството и тя е www.telegraph.bg да се превърне и в най-големия и влиятелен информационен портал у нас. Започваме уверено, защото знаем накъде сме тръгнали – към вниманието и сърцата на нашите читатели. Сайтът на „Телеграф“ ще предлага информацията бързо, обективно и без компромиси в качеството, а тепърва ще включваме и всички модерни инструменти на е-журналистиката, за да може освен обективна, информацията да достига до нашите потребители и по атрактивен начин“ – допълва Емил Спахийски, директор „Съдържание и бизнес развитие“ на „Вестник Телеграф“ ЕООД.