Oh!Good е новият начин на хранене, подходящ за всеки лайфстайл. Портфолиото от продукти се състои от хранителни протеинови шейкове, протеини на прах, готови напитки и протеинови барове, които перфектно се вписват в ежедневието ти - в офиса, на път, във фитнеса, в планината, вкъщи. Oh!Good продуктите съдържат пълноценен баланс от растителни протеини, въглехидрати, полезни мазнини, фибри, витамини, минерали и български пробиотик. Подходящи са за всеки режим - при отслабване, покачване на мускулна маса, поддържане на теглото или ако просто искаш да се храниш здравословно.
Кога, как и кой стартира бизнеса на Oh!Good?
Ядрото на нашия Oh!Good екип е от трима човека, като всеки един от нас е експерт с дългогодишен опит в различни направления, обхващащи ecommerce, производство, логистика, брандинг, маркетинг и онлайн реклама.
През годините около нас много колеги, приятели и близки споделят трудностите си да се хранят здравословно в динамичното ежедневие и да балансират хранителния си режим. Ние като активни и спортуващи хора, които се стремят да балансират храненето си в ежедневието, също винаги сме търсили лесни и достъпни начини да поддържаме този начин на живот дългосрочно.
И така, по време на една лятна почивка на морето, идеята за Oh!Good се роди естествено и тръгнахме по един изцяло нов път за нас в производството на здравословни храни и хранителни добавки.
Подготовката на проекта започна през октомври 2021 г. и след година и половина разработки, тестове, дегустации и изграждане на цялостна концепция на бранда, стартирахме официално продажби през март 2023 г. Продуктите се произвеждат в България и западна Европа, a формулите са специално разработени по наша идея от хранителни технолози с над 15 години опит в индустрията.
Каква е мисията на вашата компания?
В днешно време натоварените и динамични дни водят до липса на възможност да се храним здравословно и прибягваме към непълноценни храни - пакетирани храни, сандвичи, тестени и сладки изделия. Причината е, че този тип храни са вкусни и бързи, но от друга страна не снабдяват тялото ни с необходимите нутриенти, за да се чувстваме енергични и здрави.
Мисията ни е да направим здравословното хранене по-лесно и достъпно като създадохме продукти, които са пълноценни, бързи за приготвяне и удобни за консумация по всяко време и във всяка ситуация.
Кое е вашето конкурентно предимство пред брандове във вашата ниша?
Нашите продукти са 100% веган и са разработени по специални балансирани формули от хранителни технолози с дългогодишен опит в сертифицирана фабрика. Подбираме сами всяка суровина в продуктите ни, за да сме сигурни в качеството, към което се стремим.
Продуктите на Oh!Good съдържат пълноценен баланс от растителни протеини, въглехидрати, полезни мазнини, фибри, витамини, минерали и български пробиотик. Визията ни е да се отличим с продукти, които да са ориентирани към здравето и да помогнат за дългосрочно поддържане на балансиран хранителен режим.
Защо избрахте името Oh!Good?
Вдъхновението за името на бранда дойде от естествената реакция на човек, когато опита нещо вкусно и си каже "оо, много е добро!". Това определи и посоката на развитие на бранда, а именно да създадем продукти, които освен пълноценни и здравословни са и вкусни.
От друга страна, ако заменим дори само някои от храненията си с веган алтернативи, това ще допринесе до намаляване на въглеродния отпечатък от хранителната индустрия. Също това се отразява положително на нашето здраве и ще намали шансовете за сърдечни заболявания, затлъстяване, диабет и други. Накратко, добре за тялото и добре за природата. Всичко ще е Oh!Good.
Кажете името на една личност, на която се възхищавате и е ваш пример.
Възхищаваме се на различни хора, работещи здраво в посока иновации и създаване на продукти, които правят живота на всички по-добър. В тази връзка би било трудно да се назове една личност. Възхищаваме се един на друг като екип за постиженията ни до момента и това е нещото, което ни събра да реализираме този проект.
Какво смятате, че трябва да се промени в бизнес средата в България?
Смятаме, че бизнесите трябва на първо място да поставят акцент върху качеството на продукта/услугата, която предлагат и да работят с голямо внимание върху детайлите.
Фундаментална метрика за устойчив и печеливш бизнес в дългосрочен план е процентът върнати клиенти и повтаряемост на покупки. Тази метрика допринася и за придобиването на нови клиенти чрез “най-силния маркетинг” - препоръката, което от своя страна оптимизира и разходите за нови клиенти. От нашия опит основните фактори, влияещи на тази метрика, са качеството на продукта и клиентското обслужване, а не по-красивата реклама или по-голям бюджет.
Oh!Good e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.
Кога, как и кой стартира бизнеса на Oh!Good?
Ядрото на нашия Oh!Good екип е от трима човека, като всеки един от нас е експерт с дългогодишен опит в различни направления, обхващащи ecommerce, производство, логистика, брандинг, маркетинг и онлайн реклама.
През годините около нас много колеги, приятели и близки споделят трудностите си да се хранят здравословно в динамичното ежедневие и да балансират хранителния си режим. Ние като активни и спортуващи хора, които се стремят да балансират храненето си в ежедневието, също винаги сме търсили лесни и достъпни начини да поддържаме този начин на живот дългосрочно.
И така, по време на една лятна почивка на морето, идеята за Oh!Good се роди естествено и тръгнахме по един изцяло нов път за нас в производството на здравословни храни и хранителни добавки.
Подготовката на проекта започна през октомври 2021 г. и след година и половина разработки, тестове, дегустации и изграждане на цялостна концепция на бранда, стартирахме официално продажби през март 2023 г. Продуктите се произвеждат в България и западна Европа, a формулите са специално разработени по наша идея от хранителни технолози с над 15 години опит в индустрията.
В днешно време натоварените и динамични дни водят до липса на възможност да се храним здравословно и прибягваме към непълноценни храни - пакетирани храни, сандвичи, тестени и сладки изделия. Причината е, че този тип храни са вкусни и бързи, но от друга страна не снабдяват тялото ни с необходимите нутриенти, за да се чувстваме енергични и здрави.
Мисията ни е да направим здравословното хранене по-лесно и достъпно като създадохме продукти, които са пълноценни, бързи за приготвяне и удобни за консумация по всяко време и във всяка ситуация.
Кое е вашето конкурентно предимство пред брандове във вашата ниша?
Нашите продукти са 100% веган и са разработени по специални балансирани формули от хранителни технолози с дългогодишен опит в сертифицирана фабрика. Подбираме сами всяка суровина в продуктите ни, за да сме сигурни в качеството, към което се стремим.
Продуктите на Oh!Good съдържат пълноценен баланс от растителни протеини, въглехидрати, полезни мазнини, фибри, витамини, минерали и български пробиотик. Визията ни е да се отличим с продукти, които да са ориентирани към здравето и да помогнат за дългосрочно поддържане на балансиран хранителен режим.
Защо избрахте името Oh!Good?
Вдъхновението за името на бранда дойде от естествената реакция на човек, когато опита нещо вкусно и си каже "оо, много е добро!". Това определи и посоката на развитие на бранда, а именно да създадем продукти, които освен пълноценни и здравословни са и вкусни.
От друга страна, ако заменим дори само някои от храненията си с веган алтернативи, това ще допринесе до намаляване на въглеродния отпечатък от хранителната индустрия. Също това се отразява положително на нашето здраве и ще намали шансовете за сърдечни заболявания, затлъстяване, диабет и други. Накратко, добре за тялото и добре за природата. Всичко ще е Oh!Good.
Кажете името на една личност, на която се възхищавате и е ваш пример.
Възхищаваме се на различни хора, работещи здраво в посока иновации и създаване на продукти, които правят живота на всички по-добър. В тази връзка би било трудно да се назове една личност. Възхищаваме се един на друг като екип за постиженията ни до момента и това е нещото, което ни събра да реализираме този проект.
Какво смятате, че трябва да се промени в бизнес средата в България?
Смятаме, че бизнесите трябва на първо място да поставят акцент върху качеството на продукта/услугата, която предлагат и да работят с голямо внимание върху детайлите.
Фундаментална метрика за устойчив и печеливш бизнес в дългосрочен план е процентът върнати клиенти и повтаряемост на покупки. Тази метрика допринася и за придобиването на нови клиенти чрез “най-силния маркетинг” - препоръката, което от своя страна оптимизира и разходите за нови клиенти. От нашия опит основните фактори, влияещи на тази метрика, са качеството на продукта и клиентското обслужване, а не по-красивата реклама или по-голям бюджет.