Трите лайфстайл телевизии от портфолиото на Scripps Networks Interactive – Food Network, Travel Channel и Fine Living, ще предлагат рекламни продажби за рекламодатели в България от 1 ноември 2017 г. Scripps Networks Interactive избра за партньор на българския рекламен пазар Нова Броудкастинг Груп, водещата медийна и технологична компания в страната, което бележи ново стратегическо сътрудничество.
Travel Channel, Food Network и Fine Living са част от Scripps Networks Interactive, лидер в предоставяне на съдържание, посветено на пътешествията, дома и начина на живот. След пълната локализация на трите телевизии от януари 2017 г., естествена следваща стъпка в развитието на Scripps на българския пазар е откриването на нови възможности за рекламодателите в страната. С обявяването на партньорството със Scripps Networks Interactive, Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби на пет международни групи и 19 канала.
От 1 ноември 2017 г. трите телевизии стават част от портфейла на Нова Броудкастинг Груп, с което рекламодателите ще получат достъп до рекламно време в популярните канали.
"Нашите канали предлагат уникална гледна точка към пътешествията и истинските приключения. Те излъчват предавания в разнообразни жанрове – от епични пътувания до луксозни домове и кулинарни преживявания – така че рекламодателите от различни сектори, като например туристическия, луксозните марки, бързооборотни стоки и играчи на пазара на недвижими имоти, могат да открият най-добрата платформа за своята реклама именно тук. Много сме щастливи, че започваме да работим с рекламни партньори в този важен регион," коментира Филип Лъф, управляващ директор на Scripps Networks Interactive за Великобритания, Европа, Близкия изток и Африка.
Красимира Василева, директор Продажби в Нова Броудкастинг Груп, коментира: "Щастливи сме, че към голямото ни семейство се присъединяват три нови телевизии. Нова Броудкастинг Груп и Scripps Networks Interactive за първи път ще предложат на българския пазар възможността за реклама в Travel Channel, Fine Living и Food Network. Вярвам, че новото стратегическо партньорство е безспорна оценка за експертизата на водещата медийна и технологична компания в страната в разработването на продажбите на реклама на нови за България рекламни платформи".
За Нова Броудкастинг Груп
Нова Броудкастинг Груп, част от шведската медийна група Modern Times Group, е водещата медийна и технологична компания в България. В портфолиото на групата влизат телевизионните канали NOVA, KINO NOVA, DIEMA, DIEMA FAMILY, NOVA SPORT, платените спортни канали от пакета DIEMA EXTRA – DIEMA SPORT, DIEMA SPORT 2, TRACE SPORT STARS, както и сп. EVA. Част от компанията е дигиталната медийна и технологична компания Нетинфо, която чрез своите уебсайтове и мултимедийни платформи достига до над 80% от интернет потребителите в България. Към момента Нова Броудкастинг Груп управлява рекламните продажби и на пет международни медийни групи и 16 телевизионни канала, сред които: FOX Networks Group Channels (FOX, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), Discovery Networks (Discovery Channel, TLC и ID Xtra), Disney Channel, AXN и CITY TV. От 1 ноември 2017 г. Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби също на Travel Channel, Fine Living и Food Network, част от Scripps Networks Interactive.
За Scripps Networks Interactive
Scripps Networks Interactive (Nasdaq: SNI) е един от водещите създатели на ангажиращо лайфстайл съдържание, посветено на дома, храната и пътешествията, за телевизия, интернет и нововъзникващи платформи. Портфейлът от лайфстайл продукти на компанията включва популярни телевизионни и интернет марки като HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel и Great American Country, които взети заедно достигат до над 190 милиона потребители в САЩ всеки месец. Международните дейности на компанията включват TVN, водещата мултиплатформена медийна компания в Полша; UKTV, независим джойнт венчър с BBC Worldwide; Asian Food Channel, първата панрегионална ТВ кулинарна мрежа в Азия; и лайфстайл канала Fine Living. Глобалните мрежи и сайтове на компанията достигат милиони потребители в Северна и Южна Америка, Азия, Европа, Близкия изток и Африка. Централата на Scripps Networks Interactive е в Ноксвил, Тенеси. За повече информация, моля, посетете scrippsnetworksinteractive.com.
За Food Network
Food Network е уникален лайфстайл канал, който свързва аудиторията със силата и радостта от храната. Целта на телевизията е да бъде най-добрият приятел на зрителите в кулинарията и да ги учи, вдъхновява, окуражава и забавлява чрез своите таланти и богат опит. Food Networks тръгва през 1993 г. в САЩ, а днес а един от 10-те водещи кабелни канала в страната. В момента Food Networks се излъчва в близо 150 милиона домакинства в САЩ, Канада, Европа, Близкия изток, Африка, Азиатско-тихоокеанския регион и Латинска Америка.
За Travel Channel
Travel Channel е водещият канал за пътешествия в света – той излъчва 24 часа в денонощието на 22 езика в над 130 територии в Европа, Близкия изток, Африка и Азиатско-тихоокеанския регион. Travel Channel International е част от Scripps Networks International, която е дъщерна фирма на Scripps Networks Interactive, Inc. Лайфстайл медийният портфейл на компанията включва и популярните лайфстайл телевизионни и интернет марки Food Network, HGTV, DIY Network, Cooking Channel и каналът за кънтри музика Great American Country.
За Fine Living
Fine Living е дом на лайфстайл гурута, иновативни дизайнери, модни експерти и готвачи от цял свят. Той е пълен със забавление, свежи идеи за всяко кътче на живота ви. От Джада де Лаурентис – експерта по италианска кухня, до гуруто на съвременния дизайн Върн Ип, Fine Living представя най-авторитетните и свежи водещи, с чиято помощ ще проектирате живота си. Програмата на канала е пълна с вдъхновяващ микс от съвременни идеи за начин на живот и дизайн от цял свят. За повече информация, моля, посетете www.finelivingnetwork.com.
Travel Channel, Food Network и Fine Living са част от Scripps Networks Interactive, лидер в предоставяне на съдържание, посветено на пътешествията, дома и начина на живот. След пълната локализация на трите телевизии от януари 2017 г., естествена следваща стъпка в развитието на Scripps на българския пазар е откриването на нови възможности за рекламодателите в страната. С обявяването на партньорството със Scripps Networks Interactive, Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби на пет международни групи и 19 канала.
От 1 ноември 2017 г. трите телевизии стават част от портфейла на Нова Броудкастинг Груп, с което рекламодателите ще получат достъп до рекламно време в популярните канали.
"Нашите канали предлагат уникална гледна точка към пътешествията и истинските приключения. Те излъчват предавания в разнообразни жанрове – от епични пътувания до луксозни домове и кулинарни преживявания – така че рекламодателите от различни сектори, като например туристическия, луксозните марки, бързооборотни стоки и играчи на пазара на недвижими имоти, могат да открият най-добрата платформа за своята реклама именно тук. Много сме щастливи, че започваме да работим с рекламни партньори в този важен регион," коментира Филип Лъф, управляващ директор на Scripps Networks Interactive за Великобритания, Европа, Близкия изток и Африка.
Красимира Василева, директор Продажби в Нова Броудкастинг Груп, коментира: "Щастливи сме, че към голямото ни семейство се присъединяват три нови телевизии. Нова Броудкастинг Груп и Scripps Networks Interactive за първи път ще предложат на българския пазар възможността за реклама в Travel Channel, Fine Living и Food Network. Вярвам, че новото стратегическо партньорство е безспорна оценка за експертизата на водещата медийна и технологична компания в страната в разработването на продажбите на реклама на нови за България рекламни платформи".
За Нова Броудкастинг Груп
Нова Броудкастинг Груп, част от шведската медийна група Modern Times Group, е водещата медийна и технологична компания в България. В портфолиото на групата влизат телевизионните канали NOVA, KINO NOVA, DIEMA, DIEMA FAMILY, NOVA SPORT, платените спортни канали от пакета DIEMA EXTRA – DIEMA SPORT, DIEMA SPORT 2, TRACE SPORT STARS, както и сп. EVA. Част от компанията е дигиталната медийна и технологична компания Нетинфо, която чрез своите уебсайтове и мултимедийни платформи достига до над 80% от интернет потребителите в България. Към момента Нова Броудкастинг Груп управлява рекламните продажби и на пет международни медийни групи и 16 телевизионни канала, сред които: FOX Networks Group Channels (FOX, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), Discovery Networks (Discovery Channel, TLC и ID Xtra), Disney Channel, AXN и CITY TV. От 1 ноември 2017 г. Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби също на Travel Channel, Fine Living и Food Network, част от Scripps Networks Interactive.
За Scripps Networks Interactive
Scripps Networks Interactive (Nasdaq: SNI) е един от водещите създатели на ангажиращо лайфстайл съдържание, посветено на дома, храната и пътешествията, за телевизия, интернет и нововъзникващи платформи. Портфейлът от лайфстайл продукти на компанията включва популярни телевизионни и интернет марки като HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel и Great American Country, които взети заедно достигат до над 190 милиона потребители в САЩ всеки месец. Международните дейности на компанията включват TVN, водещата мултиплатформена медийна компания в Полша; UKTV, независим джойнт венчър с BBC Worldwide; Asian Food Channel, първата панрегионална ТВ кулинарна мрежа в Азия; и лайфстайл канала Fine Living. Глобалните мрежи и сайтове на компанията достигат милиони потребители в Северна и Южна Америка, Азия, Европа, Близкия изток и Африка. Централата на Scripps Networks Interactive е в Ноксвил, Тенеси. За повече информация, моля, посетете scrippsnetworksinteractive.com.
За Food Network
Food Network е уникален лайфстайл канал, който свързва аудиторията със силата и радостта от храната. Целта на телевизията е да бъде най-добрият приятел на зрителите в кулинарията и да ги учи, вдъхновява, окуражава и забавлява чрез своите таланти и богат опит. Food Networks тръгва през 1993 г. в САЩ, а днес а един от 10-те водещи кабелни канала в страната. В момента Food Networks се излъчва в близо 150 милиона домакинства в САЩ, Канада, Европа, Близкия изток, Африка, Азиатско-тихоокеанския регион и Латинска Америка.
За Travel Channel
Travel Channel е водещият канал за пътешествия в света – той излъчва 24 часа в денонощието на 22 езика в над 130 територии в Европа, Близкия изток, Африка и Азиатско-тихоокеанския регион. Travel Channel International е част от Scripps Networks International, която е дъщерна фирма на Scripps Networks Interactive, Inc. Лайфстайл медийният портфейл на компанията включва и популярните лайфстайл телевизионни и интернет марки Food Network, HGTV, DIY Network, Cooking Channel и каналът за кънтри музика Great American Country.
За Fine Living
Fine Living е дом на лайфстайл гурута, иновативни дизайнери, модни експерти и готвачи от цял свят. Той е пълен със забавление, свежи идеи за всяко кътче на живота ви. От Джада де Лаурентис – експерта по италианска кухня, до гуруто на съвременния дизайн Върн Ип, Fine Living представя най-авторитетните и свежи водещи, с чиято помощ ще проектирате живота си. Програмата на канала е пълна с вдъхновяващ микс от съвременни идеи за начин на живот и дизайн от цял свят. За повече информация, моля, посетете www.finelivingnetwork.com.