“Оле Мале!” е един от проектите финалисти в четвъртото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Група в партньорство с фондация Reach for Change България ПРОМЯНАТА.
Създатели на “Оле Мале!” са Елисавета Белобрадова и Красимира Хаджииванова, едни от най-популярните блогъри в България. Сайтът им “Майко Мила!” бързо набира популярност и се превръща в място, където майките в България намират информация, подкрепа и успокоение, че не са сами в това, през което минават.
“Оле Мале!” е онлайн платформа, която събира на едно място труда на майки на деца с увреждания или заболявания, които по принуда или по любов са открили своето второ призвание – да творят с ръцете си. Майките показват в сайта продуктите, които са произвели сами - декорации, шалове, шапки, чанти, бижута, а "Оле Мале" популяризира продуктите им на живо и онлайн, пред максимално широк кръг от хора, които ги купуват. Така майките си осигуряват доходи и по-пълноценен живот.
До 5 февруари всеки може да се запознае с петимата социални предприемачи - финалисти в четвъртото издание на ПРОМЯНАТА и да избере за кого да гласува на www.nova.bg/promyanata.
ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за четвърта поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на почти 36 000 деца и младежи от цялата страна.
Създатели на “Оле Мале!” са Елисавета Белобрадова и Красимира Хаджииванова, едни от най-популярните блогъри в България. Сайтът им “Майко Мила!” бързо набира популярност и се превръща в място, където майките в България намират информация, подкрепа и успокоение, че не са сами в това, през което минават.
“Оле Мале!” е онлайн платформа, която събира на едно място труда на майки на деца с увреждания или заболявания, които по принуда или по любов са открили своето второ призвание – да творят с ръцете си. Майките показват в сайта продуктите, които са произвели сами - декорации, шалове, шапки, чанти, бижута, а "Оле Мале" популяризира продуктите им на живо и онлайн, пред максимално широк кръг от хора, които ги купуват. Така майките си осигуряват доходи и по-пълноценен живот.
До 5 февруари всеки може да се запознае с петимата социални предприемачи - финалисти в четвъртото издание на ПРОМЯНАТА и да избере за кого да гласува на www.nova.bg/promyanata.
ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за четвърта поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на почти 36 000 деца и младежи от цялата страна.